kategoriserad i inlägget är kommenterat 8 gånger

I love making the children In my life smile.

Har varit och firat mini jul med mina söta små solstrålar ! :)
Maya var lite ivrig på sin klapp, men vart glad när hon öppnade den :)
Sen var det Lisens tur, lika ivrig hon. :) Och hon vart glad hon med. :)
Sen Mamma Carro som fick almenackan som jag gjorde, och där kom tårarna innan hon ens hunnit öppna den.
Och ännu mer kom när hon öppnade och läste det jag skrivit i den. Och ja tårarna kom för mig med.
Är ni förvånade ? - Inte jag heller.
Men hon vart glad tillslut, men det gick liksom inte att prata där ett tag, lille Maya ville att mamma skulle läsa vad som stog men det gick inte alls. :)
Sötan.
 
Det vart kaffe och lite städning med. :)
Men nu ligger jag i min lillasysters gamla rum och tittar på Disney Channel, älskar det !
Timon och Pumba är på nu, och det är ju hur kul som helst ! :D Älskar att man kan vara barn på nytt utan att känna sig barnslig ! :D
 
Tänkte väl ta och titta klart på filmen innan det är dags att sova med. :)
 
Trackback