kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I just don't have that much time over..

Praktiken är underbar ! Även fast dagen har varit väldigt lugn idag.
Och vi har fått lite halvt sittsår så har den varit bra, vi har humor och vi skrattar :)
Är inte det underbart, så säg :)

Jag vet att jag inte är så bra på att blogga nu under praktiken, men det är ju för att jag har fullt upp.
Långa dagar och trött blir jag. Men jag försöker iaf. :)
Men nästa i helgen och framåt är jag tillbaka på spåret igen, gör min sista praktik dag på fredag så nu får helt enkelt stå ut mina söta :)
Och förlåt.

:love:


Comments
sandra säger:

sv: ganska bra faktiskt. skönt att veta att jag varken har läxor eller prov tills imorn.. så kunde njuta utav dagen .D

Skriven: - Hemsida: http://sandrawarg.blogg.se/

Johanna säger:

Ja igår jobba jag 7-30-18 och idag 6-30-15.30 så är lagom mör nu...kommer sova gott.... det är kul men det tar på krafterna.... och helgen blir inte lugn direkt.... :) julfest med jobbet på fre och lördag ut och äta med en tjejkompis och söndag fika med en annan vän :)



javisst är helge underbar :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback