kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

@ home !

Återvänt hem till mamsen efter att ha varit ute hos Lillasyster och svågern :)
Kikade på Idol där men har ingen koll på vem som fick lämna idag. Fick Robin åka så är det något stort fel på svenska folket må jag säga !
Men men, trött är jag också måste jag säga. Men det är några timmar kvar tills jag får krypa ner i sängen, och idag ska jag faktiskt krypa ner i min alldeles egna säng, för efter jag har hämtat hem karln som är ute och partajar så blir det hemgång för min del, om jag orkar vill säga, jag är ju trött :)

Iaf, Idol ?! Vad tycker ni ? Fan hur får man reda på vem som fick vara kvar, om man bortser från tv4.
Facebook kanske. :) Ja på något sätt får jag allt reda på det.

Kanske skulle ta och brygga lite kaffe, några liter skulle nog behövas tror jag.
Eller vad tror ni ? :)


Comments
sandra säger:

sv: jadåå. självdå ? :)

Skriven: - Hemsida: http://sandrawarg.blogg.se/

Molly säger:

sv; Gör absolut inget! :D

Ja disney är grymt (sp disney chanel(a))..

Jag har haft en supersuperbra fredag. :)

Ha en bra kväll! :) Kram

Skriven: - Hemsida: http://mollyboman.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback