kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

@ home again !

- Yepp ! :)
Har varit en lång dag, kändes annorlunda att vara där på kvällen, men det gick kanon bra !
Fick även besöka avdelningen mittimot där en klassis är :)
Det gick bra som sagt, och jag hoppas att ni har hållt er lagom sysselsatta med mina time posts :P
Om inte - tråkigt. :P

Kom hem för ett tag sen, men har suttit och läst kommentarer och så har jag läst på facebook, och twittern har jag gått igenom, trött i ögat av all läsning nu. :)
Ska snart ta och gå ner och skära lite sallad till kycklingen som min älskade mor lagade iordning idag :)
- Skönt att få maten lagad, det händer inte ofta må jag säga.

Blir en relativt tidigt sänggång idag med, upp före tuppen imorn för sista dagen på praktiken för denna vecka :)
Har ni haft en bra dag ? :)


Comments
Magda ♡ säger:

sv; visst är den!

hahaha :D

jadå, det är bra.

med dig då? :)

kram!

Skriven: - Hemsida: http://mmagdafahlen.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback