kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

@ home :)

Pappa och jag åkte in till stan för att köpa det där hjullagret, så att han kunde bli klar med min lilla bögbil :)
Under tiden han fixade med den gick jag över och gosade med de finaste personerna i mitt liv.
Maya och Lisen, mamma Carro och pappa Thomas med ofc !
Men denna dag spenderade jag mest tid med Maya. Vi låg och tittade på film tillsammans i hennes säng, jag får ju plats där nu när hon har en ny lite större säng. :)
Det var Shrek vi kollade på.
Sen borstade hon tänderna och böt om till pyjamas, och så mös vi ner oss i sängen igen. :)
Massa mys vart det. Det var nära att jag somnade med. :)

Kaffe vart det med, och massa skratt, det går inte att komma ifrån den delen :)

När klockan väl vart mycket så begav jag mig över, och pappsen var klar med min bil :D
Världens bästaste pappa ! :D

Var in och hälsade på i stallet med, där lillasyster och Anna var, Nil är lite dålig så han hade fått dropp.
Och när jag kom så såg han genast mycket piggare ut. kul att det går åt rätt håll.
Och nu är jag hemma, fick köra min egna bil hem idag, och det var ju underbart ! :D

Borde gå och lägga mig nu, men blir nog uppe ett tag till, jobb väntas imorn ! :D
Men säger g'natt till er nu iaf, ifall att jag somnar :)

Sov sött !
G'natt ! :love:


Comments
sandra säger:

aw ''bögbil'' ahahaha lät lite roligt.D

Skriven: - Hemsida: http://sandrawarg.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback