kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Great evening with my mainstay

Carro kom och knackade på mitt i allt mitt internet nördande :O
Så följde med henne hem och så har vi styrt upp nå grymt mycket. Rensade hennes garderob, och det var en hel sopsäck som fick ryka :P
Och så fixade vi lite annat, slog in julklappar och självklart drack vi kaffe med :)

Det tog oss några timmar, men färdiga vart vi :)
Och nu är jag hemma, eller ja hos mamma :) Hon ligger och sussar nu hon, det borde jag med göra.
Tänkte faktiskt ta och göra de snart :) För imorn ringer klockan tidigt satan :P
Dags för praktik igen.

Fick även hjälp med mitt probelm angående spotify, så ska ordna det imorn tänkte jag :)
Men nu släcker jag ner för idag.
Sov så sött mina små troll.
G'natt !


Comments
sandra säger:

godnatt hjärtat! <3

Skriven: - Hemsida: http://sandrawarg.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback