kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Gingerbread doesn't make me nicer ? Well stfu.

Haha, oj vad sent jag uppdaterar. :) Har haft en del för mig här på förmiddagen, för det första så försov jag mig lite.
Skulle gå upp klockan 9, vaknade de, men den där förbenade snooze-knappen är ju underbar.
Så vips var klockan 10.40. :P :O

Gjort mig klar för att snart bege mig till jobbet någon timme, känns onödigt som fasen men vad gör man inte.
Och jaa just det. Skönthetssömn ?
Det finns inte, jag har försökt med det några gånger, men ändå vaknar jag upp och ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.
Vad ska man göra åt det ?

PS, jag är inte fin, sminket gör mig finare. ;)


Comments
emma säger:

Goddag, allt bra? :* kramis

Skriven: - Hemsida: http://emmababy.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback