kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Freezing my ass off.

Dagen på praktiken gick kanon :) Känns som att jag är en i gänget nu :) - Underbart.
En del av mig längtar tills det är över, men den andra önskar att det var längre.
Kommer att sakna alla när det är slut. :(
Träffade några av klassisarna idag med, skulle till Psykiatri museét, men det var stängt idag, så vi var på medicinska museét istället, kul att se hur tiderna har förändras, vart nästan mörkrädd när man såg allt.

Iaf, efter praktiken så fick man först sitta i kö på 288an, rullande kö förvisso.
Stannade i Vallby, tankade och handlade lite. Och så åkte jag förbi grabbarna i garaget och pratade lite :)
Flörtade lite med Bus, frågade om han hade lust att hjälpa mig att få på den nya dekalen när jag bytt ruta på bilen, och det kunde vi ordna sa han ! :D Snäll han lilla Bus ! :D
Tog någon cigg med grabbarna och nu är jag hemma hos mamma igen.

Trött är jag och fryser massa, det blåser på rätt skapligt här.
Ingen snö och inget regn än, och det är jag glad för.

Ska väl ta och bege mig över till grannen snart och fika lite och umgås lite :)

Har ni haft en bra dag ? :)


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback