kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Everyone has weaknesses, unfortunately mine is everything you say and everything you do.





Kakan är klar. Och jag är klar. :)
Hann med en dusch medans kakan svalnade och innan jag skulle göra iordning glasyren, men jag är ju som jag är lite halv trött så, så jag glömde ju den viktiga ingrediensen i glasyren, men den var god iaf. :)
Men jag är ju en virrpanna ibland.


Får hoppas att den uppskattas imorn bara. :)
Men nu ska jag faktiskt ta och krypa i säng, ska läsa lite innan jag somnar tänkte jag :)
Blir upp lite tidigare imorn då jag har en del att fixa innan jag ska bege mig till praktiken :)

Sov så gott sötisar !
G'natt ! :love:


Comments
sandra säger:

godnatt hjärtat!

Skriven: - Hemsida: http://sandrawarg.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback