kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Been busy

Har varit lite offline idag. Blir så ibland. :)
Men ni stannar iaf och ni finns här, önskar bara att ni kunde kommentera lite mer. :) - Söötisar !

Var över till grannen ikväll, drack kaffe fick mig en lussebulle, och så prat och skratt, ni vet det vanliga.
Maya låg i sängen och kollade på tv, hon har fått en ny säng så nu får Tant Mickan plats i den med. :)
Gosade ner mig med henne en stund, sa godnatt och så sa jag att vi skulle planera in någon dag när hon ska komma och sova hos mig :) - Lyckan i en 6 årings ögon ! :D

När hon somnat så satte rensningen igång, vi kastade lite grejer, städade undan, bar ut och fixade inne hon Maya :)
Jag hittade hennes block där hon skrivit lite, och jag fick en liten tår i mitt öga när jag såg att det stod Mickan överallt i det blocket, det värmde mitt lilla hjärta. - Underbara unge.
Så jag lämnade ett litet meddelande till henne med;
"Jag älskar dig massor, Maya !
Min värld skulle inte fungera utan dig.
/ Din bästa kompis Mickan"
Tror att det var så jag skrev :)
Får se vad hon säger när hon läser det :)

Iaf, nu ska jag ta och krypa i säng. Ögonen börjar bli tunga att hålla uppe, och måste ju upp tidigt imorn igen.
Countdown nu på praktiken, 3 dagar kvar. Men glädje och sorg.

Sov så sött mina trogna !
G'natt ! :love:


Comments
Rebecca säger:

sv: Okej, trevligt! :)

Vart i skolan och kollat på lucia :)

Skriven: - Hemsida: http://pitchtjejen.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback