kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

A long but great day.

Har varit hemma ett tag nu, min handledare flexade så då gjorde jag också det :) Det säger man ju inte nej till.
Kom hem och utan att det var så mycket trafik varken in imorse eller hem :)

Lillasyster och svågerna var här när jag kom, så jag hälsade på i stallet, hjälpte till att fläta Lizzys svans, oj så fin hon vart.
Men märkte direkt av allerigerna och nös massa. Hatar mina allergier.
Pratade lite med så eventuellt imorn så ska vi mötas på Gränby och köpa lite presenter och julisar, vi skulle höras så får se :)

Vad har ni haft för er idag då ? :)
Något skoj ? :)

Ska ta och svara på lite kommentarer nu och be om ursäkt för sent svar :)


Comments
Eriiza säger:

Idag har man inte direkt gjort något vettigt.

Hjälpte en vän att hitta accessoarer till hennes mammas

60-års kalas.

Annars bara suttit vid tv:n.=/



Ja, det är samma känsla för mig när jag är inne på

psyk, vill höra om andras historia och mående.

Så spännande.



Fläta Lizzys svans??

Skriven: - Hemsida: http://eriiza.webblogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback