kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

2.52 am - Should've been asleep by now.

Har haft en underbart rolig kväll och natt. :)
Jag och Hubbels käkade Tacos, och vi vart propp mätta, som att vi båda var gravida med mexikanare, eller något sånt.
Gick över till Jossan och drack kaffe, och hade massa mys. Fick håll på båda sidorna av magen på vägen dit btw, inte skönt.

Bokade även en ny tid för gaddning. :)
Försökte få tag på Lillasyster för hon var sugen på en hon med, men hon behagade sig inte att svara. - Sömntuta.
Men får prata med henne imorn så hon får ringa och boka en tid hon med, passa på nu när han inte hade så många bokningar i Februari. :)
Blir samma lika stuk som jag gjorde den senaste tatueringen i, men att det blir lite annat motiv. :)
Vad det är, är hemligt just nu :) Men ni får se när det är gjort :)

Klockan är mycket, och jag borde ha somnat för länge sen, men nej jag är uppe, ska förvisso krypa ner i sängen alldeles strax, ska svara på lite kommentarer bara, som jag inte kunnat gjort då jag inte har varit hemma under kvällen/natten. :)
Men hoppas att ni sover sött nu sötnosar ! :D
G'natt ! :love:


Comments
Suss, ♥ säger:

sv: ja vi får helt enkelt se, men så jävla jobbigt när snön bara blir till is.. höll på och halka en massa igår, inte kul ifall man har klack på sig då alltså.. haha.. hur ska du fira jul i år då? vara hemma och fira eller? :)

Skriven: - Hemsida: http://ssnas.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback