kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Älskar vädret !

Ja då har man jobbat idag med, gick lika bra som igår, hur underbart som helst. :)
Kul att folk äter en ur handen lixx :) Fick t.o.m rast idag, så jag och Taantyy som kom på besök, drack en kopp kaffe i solen, och tog någon cigg och pratade massor under min halvtimme of freedom, :) Massa mysigt !
Sen vart det jobb igen, gick som smort det med. Kan ju det här. :)
Efter jobbet så åkte jag till Lillasyster och fick mig en kopp kaffe, och så pratade vi och mös i solen, Tessan joinade hon med.
Sen vart det på med musiken och packa packa packa, oj vad vi packade. Inte mycker kvar där nu må jag säga.
Sen ner med allt i bilen och dona.
Och så bar dom iväg till nya huset och jag hemåt. Ska ju träna ikväll så lär ladda lite, snart är det dags :D
Fylla vattenflaskan och byta om ba. ;)
'
Tänkte jag skulle uppdatera er med, när jag såg att 9 st har läst idag, och hade lite dåligt samvete för att jag bara har uppdaterat en gång, men nu så :D
Nej, sätta sig på ballen en sväng och njuta innan man bär iväg :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback