kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 7 September 2010

Hejsan !

Jo, fick mig lite sovmorgon idag, rätt skönt faktiskt ! Men va upp klockan nio iaf.
Tog lite mediciner, klädde på mig, gjorde mig klar och sådär. Åt lite frukost och kikade lite på tv.
Rökte lite, och messade lite med Carro, försökte få tag på chefen för att kolla om jag skulle städa idag, eller om jag bara skulle gå på golvet, men lyckades inte få tag på henne.
Så gjorde mig klar för att åka till jobbet för att städa ändå. :)

Men när jag väl kom till jobbet så ringde hon upp, och då visade det sig att jag bara skulle städa måndag, onsdag och fredag, så då åkte jag ut till Kölinge iaf idag. Drack lite kaffe med Carro och Thomp. Och så målade jag och Carro massa panel :) Det gick bra, och jag lyckades inte kladda ner mig så värst mycket. :)
Målade på en del, pratade med Tant mitt i allt, sen målade jag lite mer, och sen va det faktiskt dags för mig att röra mig mot jobbet.
Kom dit och det satte igång :) Gick väl bra, :)

Men skönt att få sluta och åka hemåt. Pratade lite och rökte med Malin innan vi åkte från jobbet.
Sen vart det hemåt. Kom hem, hoppade in i duschen på en gång, och det va väldigt skönt måste jag säga.
Efter duschen lagade jag lite mat, eller ja, gjorde korvstoganoff till riset jag hade i kylskåpet. :)
Åt lite, kolla lite på film samtidigt, The Ugly Truth heter den, och kikar på den fortfarande. :) Har sett den en gång förut, men den är väl lika bra nu med :)

Ska väl kika klart på den, och sen gå och lägga mig och sova lite grann, så man orkar upp imorn, och jobba lite :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback