kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 22 September 2010


Hejsanhej ! :D

Fick mig en liten sovmorgon idag, skönt ! Men gick iaf upp så småning om, tog mediciner i daglig ordning.
Klädde på mig, och sådär. Kollade på tv. Åt lite frukost.

Fick ett samtal från chefen. Gjorde mig klar, och sen rullade jag mor jobbet. :)
Messade lite med Stephan under tiden, haha kul, vi har alltid något att prata om. :)
Och han ser ju så lycklig ut när han får vinka till mig när jag åkte förbi hans arbetsplats. :)

Kom iaf fram till jobbet, och satte igång med mitt städande :) Och det gick ju bra :)
Sen upp på golvet och jobba lite mer. Fick lite rast, Stephan kom över en sväng, pratade lite och sådär.
Sen va det dags att gå upp och jobba mina timmar. Som gick bra, :)

Men skönt när man väl fick sluta och åka hemåt. :) Messade lite med Stephan.
Kom hem, slog igång tvn, och satte mig vid datorn, kollade Face.
Kollade min löne spec. som hade kommit, och ja, hade räknat med mindre, men som sagt så är det inte det jag brukar få. Men det blir som det blir den här månaden iaf.
Det löser sig säkert. Hoppas jag iaf.

Pratade med Tant i telefon lite grann, prata massa :)
La på för en stund sen, och tänkte krypa i säng, men ville bara skriva bloggen först :)

Kikar lite på tv nu med, lägger mig väl i sängen och kikar på tv tills man somnar, och vaknar innan tuppen imorn igen. :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback