kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Mån 30, Tis 31 Aug, Ons 1, Tors 2, Fre 3, Lör 4 Sön 5, Mån 6 Sept 2010











Måndag 30 Augusti 2010:


Va rätt så seg idag med när jag vaknade, men kikade lite på Oth innan det var dags att röra sig mot jobbet.
Hann inte med så mycket mer innan :)
Åkte till jobbet, jobbade lite grann, hard work work, ;)
Gick bra som vanligt, lite stressigt bara.

Åkte hemåt, vart lite mat och så vart det lite med Oth, och bara mys i soffan för mig själv.
Pratade lite i telefon och messa lite med folk.
Men sen vart det inte så mycket mer, sängen kallade och jobb imorn.

Goodbye, and Goodnight !




Tisdag 31 Augusti 2010;

Ja som sagt så stod det jobb på schemat idag, så det va bara att kliva upp när klockan ringde där på morgonen.
Göra sig iordning och sen åka till jobbet, och försöka se glad ut, typ.
Men det gick väl som vanligt, sen fick man lite rast och rökte lite grann, det behövde jag.
Sen på't igen bara, och sen skulle man jobba kvällen med, eller hoppa in lite extra iaf. Men gick av kl.15 och då åkte jag ut till mamma och pappa, eller ja, det va bara pappa hemma, prata lite med honom och sådär. Natta kom förbi hon med.
Men sen va det dags att åka tillbaka till jobbet och gå sista timmarna, men det gick bra. :) Lite trött bara.
Efter det vart det hemfärd. Åt lite mat och kikade på Oth igen, älskar det programmet, och älskar att jag har de 6 säsonger som just nu finns. :) Massa trevligt !

Trött efter min dag, så skulle det vara trevligt att få vara ledig imorn.

Det vart iaf sängen efter ett tag, lite trött dårå.


Goodbye, and Goodnight !




Onsdag 1 September 2010;

Skönt att vara lite ledig idag faktiskt. Försöka vila ut lite, men det gick inte så bra. Helt seg och trött ändå.
Det vart soffan för att vila ut ändå, och massa One Tree Hill, har beställt 7e säsongen nu, men den kommer inte förns i november så det är ett tag kvar, men ville friska upp mitt minne lite så har kikat på 6e säsongen nu :)
Den är rätt så jätte bra faktiskt, men ser fram emot hur 7e kommer va. :)

Iaf, soffläge vart det, känns lite som att jag håller på att bli sjuk faktist, men känner mig inte febrig eller snuvig eller så, så har ingen aning alls.
Men sen så är det allt runt omkring med, inte konstigt att man känner sig hängig och så, när man inte mår så jätte bra annars.
Men ja, dagen gick iaf rätt fort ändå. Åkte till Alunda en sväng på kvällen, fick något medel till bilen, som Linda hade hemma som hon inte hade någon användning för. Sen fixa jag lite med datorn.
Sen åkte hon till jobbet och jag åkte hem.
Satte mig i soffan och kollade Face och sådär, sen vart det lite mer One tree hill. :)
Och sen vart det faktiskt sängen för mig.
Jobb imorn igen.

Goodbye, and Goodnight !




Torsdag 2 September 2010;

Uppe tidigt idag, och åka till jobbet. Men är bara en kortis idag så det är ju skönt.
Allt gick bra med, så bra det kan gå, I guess. Efter jobbet så åkte jag till pappa, fixade lite med bilen, och pappa höll på med badrummet, som han håller på att bygga om lite, bygger om golvet, för att det vart lite vattenskada innan vi hade duschkabinen. :) Men nu är det fint igen, för min pappa han kan han :D
Prata lite med pappa och sådär, sen gick jag över till grannen och mös lite. :)
Busade och mös lite med Maya :) Pratade och sådär med Carro och Thomp. :)
Sen lagade jag och Maya mat :) Vi va jätte duktiga, vi lagade chili con carne med ris och baguette :)
Och det smakade väldigt gott med :)

Vi drack kaffe och mös lite mer. :) Thomp åkte över till pappsen som höll på i garaget med grejer till badrummet, för han skulle städa ur bilen.
Så jag, Carro och Maya mös lite grann, innan det vart dags för Mays att krypa i säng. Så sa godnatt till henne och så, sen pratade jag och Carro lite och jag masserade hennes axlar lite grann, och så fixa vi med mobiler och sådär, hon fick lite låtar av mig.
Men sen vart klockan mycket och jag började bli trött, så jag åkte hemåt för att sova lite.
Kom hem, kikade Face lite snabbt men sen vart det sänggång.

Goodbye, and Goodnight !




Fredag 3 September 2010;

Yes, dags för jobb idag igen, uppe med tuppen, gjorde mig klar och så åkte jag till jobbet.
Hade en heldag att se fram emot idag, så det va bara att andas in det och se glad ut. :P
Dock hade jag mina turer på olika avdelningar.

Jobbade mina första timmar, gick på lite rökrast, sen jobbade jag lite till och sen gick jag på en timmes rast och fick komma ifrån lite grann, rökte och sådär.
Sen var det dags att börja igen. Och allt gick bra, men jag var väldigt trött när jag väl fick sluta.
Åkte hem till pappa efter jobbet, för han skulle bjuda mig på lite mat.
Men på vägen ut så vart jag stoppad av herr blå, en väldigt söt sådan och en väldigt trevlig sådan med. :)
Haha, ville nästan fråga om han ville följa med mig hem :P haha ! ;)

Men nej, fick blåsa och visa körkortet, sen fick jag åka vidare :) De va tydligen någon mc fest ute i Rasbokil någonstans med typ 1000 pers. Så förstod att herr blå stod där och höll koll.
Kom hem till pappa, fick lite mat på engång, sen ringde telefonen lite och jag hade lite halvt telefon tid, pratade lite med pappa och Thomp, sen orkade jag inte vara vaken längre, så då åkte jag hem, kollade Face en snabbis, och sen däckade jag i sängen, hur trött som helst.

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 4 September 2010;

Skönt med lite sovmorgon idag, efter min härliga sag igår, men va uppe i skaplig tid ändå, duschade lite och fixade. Sen vart det dags att åka till jobbet.
Ringde och grattade mormor när jag åkte till jobbet. Kom fram, och arbetet startade i vanlig ordning.
Gick på lite rast, rökte lite. Sen upp och arbetade lite till. Och det gick bra.
Men lite seg och slutkörd ändå.
Skönt att få sluta iaf. Gick ner gjorde mig iordning, och sen rullade jag in till stan. Pratade lite med Tobben i telefjuun, och sådär. Pratade lite med Bus med.
Sen hämtade jag upp Tant, och så åkte vi runt lite, fröken hade åkt Eckerö, så hon va lite fin under fötterna :)
Men söt ändå :)  Vi hade iaf kul en stund :) Åkte runt på staden, spelade massa hög musik, älska baslåda ;) Träffade på Tobben och pp en sväng.
Sen körde jag hem Tant, och så åkte jag upp till Biltema och träffade den berömda Finast Pratade en stund, sen åkte vi hem till honom, kikade lite på tv och pratade lite. Fick lite massage, mös lite och så somnade vi.
Väldigt skönt att sova om jag får säga det själv, och inte helt fel med sällskap heller. :)

Goodbye, and Goodnight !




Söndag 5 September 2010;

Vaknade upp där på morgonen, men ville inte riktigt gå upp ur sängen direkt så somnade om lite till :P
Finast va upp och kollade på tv och så medans jag låg och slumrade :P

Men vart väckt sen och gick upp, motvilligt. :P Klädde på mig och gjorde mig iordning, eller vad man ska säga.
Sen åkte vi, Finast skulle äta lite, och jag åkte ut mot Kölinge för att fördriva tiden lite, tills jag skulle åka till Skyttorp :)

Pratade en sväng med Natta, och stannade hos henne på vägen till pappa, för hon hade ju en karl där, så va ju tvungen att åka dit och kika läget. Hälsade på honom och hunden Rocko. Drack lite kaffe. Pratade en sväng med Tant. Pratade lite mer med dom innan det va dags för dom att åka iväg.
Då åkte jag ut till pappa, men han va inte hemma, så ringde och kollade, då va han på väg in till stan.
Så jag roade mig själv lite grann, gick in, kollade lite på tv, och sådär.
Sen gick jag ut, och då kom pappsen hem igen, så pratade lite med honom. Sen skickade Malin sms, och sa att hon åkte från jobbet, så då åkte jag från Kölinge.
Haha, jag hann före Malin fram. :P Men jag hann typ bara kliva ur bilen när hon kom.
Sen fick vi åka iväg och hämta en kavel, och sen hem till dom. :)
Träffade Ebbut, och så stor hon har blivit, hon knatar till och med nu, det gjorde hon inte själv när jag va där sist :) Så söt så :)

Vi lagade lite mat, åt och så möt vi lite. Johan fyllde i mina tatueringar.
Sen drack vi lite kaffe, och så kom Malin mamma och pappa förbi, trevligt trevligt :)
Pratade lite och så kikade vi på en film som gick på tvn med. :)

Klockan sprang iväg, och vart ganska mycket. Och jag började bli trött, :)
Vi rökte lite, men sen va det dags för mig att röra mig hemåt.
Efter en trevlig kväll i Skyttorp, kom jag hem, kollade läget på Face, och sen gick jag och la mig, Jätte trött.

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 6 September 2010;

Jobba idag med, men med lite sovmorgon började inte förns kl.9 idag, så det va rätt så skönt.
Kom till jobbet, började på engång, och tiden gick rätt fort, sen va det dags att byta yrke för ett tag.
Fast hade lite rast först, rökte och drack lite kaffe.
Sen fick jag lite massage med, väldigt skönt måste jag säga. Va alldeles loj efter det.
Så va tvungen att ta lite mer rast innan jag började städa.
Och det gick bra, men det tog sin lilla tid dådå. :) Men va ju inte riktigt klar när jag skulle sluta så, och jag kan ju inte lämna något halvgjort :P
Så vart lite övertid idag då :)

Sen åkte jag hemåt, åkte till Alunda, hämtade ut lite mediciner och sådär på apoteket, sen handlade jag lite på Ica, lite mjölk och så.
Sen hem, började tvätta lite, tog fram köttfärs ur frysen, diskade av lite. Sen vart det soffan en stund.
Pratade en sväng med Tant med :)

Lagade lite mat, och åt, det var väldigt gott måste jag säga :) mumma !
Och väldigt mätt vart jag med.
Hängde upp tvätten och kikade på en film, och pratade med Tant för en stund sen med.
Ska snart krypa ner i sängen hade jag tänkt, äckligt trött nu.

Men nu har jag skrivit blogg för ett par dagar med, så nu har min älskade Tant något att läsa med :D<3


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback