kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 18 Mars

Tuttiiluuu ! :D


Yes, klockan ringde 6.30 imorse, och då var det bara att kliva upp och se väldigt glad ut ^^
Eller nej det behövde jag inte, inte just då iaf. :P  Frös som faen när jag klev ur sängen iaf, uscha :P
Klädde på mig, drog på lite mascara drog en borste genom håret, och så satte jag mig på face en sväng, sen ut till bilen, och åkte till jobbet. :P
Haha, detaljerat ? Njee, lite kanske. :P

Väl på jobbet, drack lite kaffe, och sen satte arbetet igång. :) Gick bra som vanligt :)
Hade rast, rökte lite :) Sen upp och jobba igen, :)
Fick slute klockan 14, prata lite med chefen om semestern och så gick jag och fyllde i mina veckor :)

Efter det så ringde jag Natta, pratade en stund med henne, sen åkte jag hemåt. :)
Kom hem, konstaterade redan då att jag var lite tvungen att gå ner till Ica och köpa mjölk, och då va klockan ändå 15 :P
Pratade lite med Tant i telefon :)

Satte mig vid datorn, la mig och kollade på tv. :P Pratade lite med Linda, och Tant och sen Linda igen.
Linda kom över och vi gick ner och handlade lite :) Så fick jag köpa min förnenade mjölk :P
Sen hem och drack kaffe och åt en kaka eller två :) Pratade massa och bara hade allmänt trevligt :)

Pratade med lite folk på msn. :) Och kollade lite på blocket, och sådär. :)
Linda åkte hem, och jag skulle väl laga lite mat då var det tänkt, men fastnade lite :P

Efter ett tag började jag med maten iaf, och det vart kebebgryta med ris till :) Muuuumma !
Åt lite, och vart proppmätt, satt lite mer på Face, och pratade massa på msn :)

Efter ett tag så lessna jag lite och hoppade in i duschen, och nu sitter jag här i soffan, men lite smärta i ryggslutet, och en filt om benen :)
Ska väl snart krypa ner i sängen hade jag tänkt, ta kvällsciggen och sen borsta tänderna bara :D

Jobbar ju som sagt hela helgen, men imorn jobbar jag kväll :)



"You never said, you never said, you never said
That it would be this hard
Love was meant to be forever, now or never
Seems too discard
There's gotta be a better way for me to say
What's on my heart without leaving scars
So can you remain
When I call your name ?"



Saknar M massa nu ! :(
Nej nu orkar jag inte sitta uppe längre. :P
Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback