kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 11 Mars

Haha, heej !
Jag tror jag va lite trött igår när jag skrev bloggen, eller så har jag bara fått nå total knäpp i huvudet ! :P
Såg nu att jag skrev 10 Februari istället för 10 Mars, men det är ändrat nu, och nu skrev jag rätt datum och måndad med. :)
Man kan inte ligga på topp jämt eller :P


Iaf, jobb idag med. :) Klockan ringde 6.30 imorse, och så var det bara att gå upp.
Klä på sig, göra sig klar och sen gå ut till bilen. Och lite less vart jag ju då, var ju tvungen att skrapa rutor :P
Har lessnat totalt på det nu, ge mig sommar nuu !! :P

På väg till jobbet så pratade jag med pappa lite, om han kunde byta lampa till instrumenpanelen, för lampan bakom tripp och temp mätarna har slocknat :P
Och visst kunde han göra det :)

Efter ett tag så mötte jag Linda :) Och så pratade jag med henne med :)
Sen kom jag till jobbet, gick in och böt om och så upp och drack lite kaffe och sen satte arbetet igång :)
Och det gick bra, och dagen gick ganska fort med :)

När jag hade bytt om, så fikade vi lite :) Det var trevligt :)
Pratade med Tant en sväng :) Sen åkte jag hemåt.
Gick på apoteket, köpte lite nässpray, sen hem kollade datorn lite och så städade jag här hemma. Dammade och torkarde av lite överallt, sen dammsög jag, och så torkade jag golvet, sen startade jag en maskin tvätt.

Efter det tog jag fram lite till middagen, och så kollade jag lite på tv och sen lagade jag lite mat :)
Korvstroganoff med ris :)
Hängde upp tvätten, och så började jag sortera alla min papper, så jag fåt någon ordning någon gång. :)
Och det fick jag, men lite jobbigt var det allt :p haha ! Men ska försöka hålla lite kolla nu på alla papper :)

Det var egentligen meningen att jag skulle åka till skyttorp idag efter jobbet, men det vart inte så, för Mawlin började känna sig lite dålig. Så vi ska ta det en annan dag :)

Pratade lite med Tant på msn nyss, :)

Och imorn ska jag ju till Carro och Maya :) Mys, saknar dom så ska bli kul att träffa dom igen och få mysa med Maya :D


Jo, och nu har jag bytt ut lite typsnitt med :) Och det syns hoppas jag, böt ut inläggstexten, och resterande text med, och så rubriken med. :)


Nej nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla på en film. :)

Goodbye, and Goodnight !

 





Tack för kommentaren Anne !

Det värmer, jag försöker så gott jag kan, och det alltid kul att personer som du kommenterar och säger sådanna saker :) Det värmer i mitt lilla hjärta !
Och tack för att du inte dömmer mig, och för att du ser mig som den personen jag är :)
Om det är något mer du undrar, eller bara vill fråga, så får du mer än gärna göra det :) Är bra glad för att du läser, och hoppas att du fortsätter läsa :)
Tack, Kram !

 


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback