kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tors 25, Fre 26, Lör 27, Sön 28 & Mån 29 Mars

Hej !


Nej allt har inte varit så mycket på topp de senaste dagarna, eller veckorna. Mycket skit, och det verkar inte som att det blir bättre heller, så jag vet inte längre vad jag ska göra. Man försöker men det tar emot när man märker att man bara går bakåt när det egentligen ska gå framåt.

"Where did it all go wrong ? What did I ever do to you ?"

Ska man fortsätta leta efter svaren man förmodligen aldrig kommer att få ? Ska man fortsätta söka något man förmodligen aldrig kommer att hitta ? Jag vet inte, det är likt fan. För det spelar ingen roll vad man gör längre. Allt blir bara fel ändå.
Men jag undrar ändå, vart allt gick fel ?
Jag saknar dig, det kan jag inte förneka, även fast jag försöker så kan jag inte bara glömma, som du sa.
Det är inte så lätt. För du satte spår, som jag varje dag försöker få bort men lyckas inte.
Det är Dig jag tänker på när jag vaknar, och det är tamefan Dig jag tänker på när jag somnar.
Varför ska det vara såhär för..? Hur kan en människa som gjort en illa ändå finnas kvar ?
En människa som varit allt annat än snäll den senaste tiden, hur kommer det sig att just Han finns kvar ?
Kunde jag dra tillbaka tiden, så hade jag dragit tillbaka den till det ögonblick innan allt det här.
Ångrar inte att jag träffade dig, men ville inte att det skulle bli såhär efter allt.
Hur mycket ska krävas för att allt ska försvinna, hur lyckades Du ?



Torsdag 25 Mars;

Idag stod det jobb på schemat igen, jobba 15-21.
Men jag gick upp rätt så tidigt. Kunde inte sova så bra.
Gick iaf upp, slet ur sängkläderna och sådär kastade ner dom i tvättmaskinen, loggade in på dator och så.
Sen åkte dammsugaren fram och jag dammsög och dammade, överallt. Diskade och fixade lite. I brist på annat.
Men rent blir det ju. Fick rent spisen med, fick skrubba lite men ren vart den iaf.
Hängde upp tvätten och sådär, sen bäddade jag rent i sängen.

När jag var klar med all städning satte jag mig vid datorn lite innan det var dags att börja rulla mot jobbet.

Kom till jobbet och jobbade mina timmar, och det gick väl bra som vanligt. Lite trött bara.
Kom hem, hoppade in i duschen och sådär.
Efter det så gick jag och la mig för att kika lite på tv, och somnade ifrån tvn.


Goodbye, and Goodnight !




Fredag 26 Mars;

Efter att ha jobbat massa kvällar den här veckan så var det dags att jobba dag. Och börja kl.7.
Gick upp, klädde på mig, drack lite kaffe tog en cigg och gjorde mig klar.
Åkte till jobbet, drack lite mer kaffe och sen började allt.

Och allt gick bara bra. Lite trött och sådär bara. Men dagen gick ganska fort.
Lillasyster kom och hälsade på på jobbet med :) Det var ju lite trevligt :)

Och jag gjorde min resterande timmar :) Sen fick jag sluta 15.30 :)

Efter jobbet så åkte jag hem till lillasyster, hon va inte hemma när jag kom, men hon var på ingång, så jag ringde Tant och pratade en sväng med henne. :) Eller en ganska lång sväng :)
Sen kom Natta hem, och vi gick in och började med maten och sådär. Vi gjorde iordning lite tacos, jag fixade grönsakerna och Natta fixade köttfärsen :)
Massa mys hade vi :) Och gott var det.

Efter maten så drack vi lite kaffe :) Natta duschade och sådär.
Sen åkte vi en sväng hem till mig, och sen tillbaka till Natta en stund.
Efter det så åkte vi in till stan, pratade med Albert och han skulle komma in med Nattas datorn.
Och så träffade vi Lisa och Johnny, och Anders och massa andra. :)
Och efter ett tag, ett ganska långt tag så kom Albert in till stan. Lämnade datorn, träffade på Tant med :)
Men sen ville Natta hem, hon skulle jobba dan efter så jag körde hem henne, och så raceade jag in till stan igen.
Träffade Tant och lite annat folk. Hade trevligt iaf :)

Kom hem igen runt 4 tiden. :) Lite trött och då var det skönt att lägga sig i sängen :)


Goodbye, and Goodnight !




Lördag 27 Mars;


Jippie, vaknade med feber. Jätte mysigt, inte det minsta. Och missade samtal hade jag några stycken med.
Men det är som det är, jag mådde inte alls bra.
Tog två alvedon och så somnade jag om nån timme till.
När jag vaknade nästa gång så mådde jag lite bättre, låg och kikade på tv en stund innan jag gick upp.

Kollade datorn och sådär när jag väl kom ur sängen, betalade räkningar och så pratade jag med pappsen, han skulle hjälpa mig med bilen lite, råkade liksom ha sönder ena ytterspegeln igår. :P
Så skulle åka ut dit lite senare. Han hade inte kommit hem ännu, han hade lite egna problem med bilen.


Vet inte vad jag ska göra längre, det mesta är bara skit just nu.. =/


Åkte iaf ut till Kölinge där mot kvällen, pappa fixade spegeln, och så kollade vi lite på tv :)
Messade med massa folk. :) Sen åkte jag över till Natta när hon hade slutat. Drack lite kaffe och umgicks lite med henne, Sara och Johanna.
Sen rullade jag in till staden, träffade Johnny och Lisa, och några till. :)
Träffade Tant lite, och så kom Natta och Sara in till stan med.
Åkte runt lite på stan med Johnny och Lisa, och stod på shell och prata lite. :)

Lisa åkte runt med mig ett tag, och vi åkte med Tant med, hon körde hem lite folk.
Och sen åkte vi upp till Willys och träffade P, pratade lite med honom.
Stod där ett tag, men sen åkte Tant och hämtade lite annat folk och så hörde jag inte så mycket mer där.

Jag körde hem Lisa, och så åkte jag till P. Pratade och sådär.


Goodbye, and Goodnight !




Söndag 28 Mars;

Vaknade där på förmiddagen, somnade väl inte förns vid 7-8 tiden på morgonen.
Pratade en massa, och så.  Känns bra på ett sätt, att vi löst det mesta nu. Men ändå..
Jag saknar fortfarande en person, och som det känns nu så kommer jag sakna honom tills ja, jag vet inte. Ibland gör det bara ont, för jag vet inte vad jag har gjort för fel..

Vi kollade iaf på tv, och på film, vi åt lite och pratade. Att bara umågs kändes bra, bara få vara, och inte tänka så mycket på allt runtomkring.

Vi kollade på Ice Age, och sen Ice Age 2 :P

Klockan vart ganska mycket innan jag åkte hemåt. Men hade haft trevligt iaf, har saknat det med.
Men trött var jag iaf, och hem kom jag väl efter ett tag med.
Klev innanför dörren och hoppade in i duschen och sådär. Satte mig vid datorn lite, kollade runt.
Men sen la jag mig i sängen och kollade lite på tv, och somnade väl där.


Goodbye, and Goodnight !




Måndag 29 Mars;

Jo efter min lediga helg, så var det dags att återvända till verkligheten ett tag, iaf en dag. :)
Jobba idag, och klockan ringde 5.30 imorse och då var det bara att kliva upp och klä på sig lite kläder och göra sig iordning.
Kom ut till bilen, vart arg, för det hade tydligen snöat lite här hemma i natt. SUCK !
Fick borsta av bilfaen, men sen bar det av.
Kom till jobbet och drack lite kaffe och så startade dagen, skönt med en kort tur idag, började kl.7 och slutade kl.13.
Pratade med Malin, och skulle väl åka till henne där efter jobb och så.

Åkte och handlade lite, sen hem och åt en smörgås. Pratade med Malin igen, och skulle röra mig till henne, skulle bara ner och handla lite fikabröd och nässpray :)

Var tvungen att ringa Ö-hem innan bara, för erm ovanför mig har slängt ut massa fimpar på gården nedanför, och det ser inte så trevligt ut, och tänkte lika bra att berätta att det inte var jag som hade gjort det.
Berättade att jag minsann hade en askkopp och hade den för en anledning, och det förstod dom, så det var ju bra, så faen om jag får nå i posten och något sånt nu !
Iaf, sen åkte jag mot Skyttorp. Kom fram då låg Ebba-bus och sov, så jag och Malin pratade lite och kollade på tv under tiden. Sen vaknade monstret :)
Massa bus, och så kom Johan hem, drack lite kaffe och så lagade jag och Malin lite mat.
Johan höll på med en gaddning, så han hade väl fullt upp :)

Men vi åt, och jag busade massa med Ebba. :) Haha, tror hon tycker om mig, hon skrattar iaf och vi har massa kul :)  Och har väl mer eller mindre fått mina tuttar godkända av Ebba, haha :P Rolig hon. :)
Och så var ju min näspiercing väldigt intressant :P



Sötan, :)  Men det var trevligt, och jag vart kvar längre än beräknat. :) Men som sagt så hade vi trevligt, och det måste göras om, :)  Och då får Johan eventuellt sätta nålen i mig igen, dels fylla i den jag har på handleden, och eventuellt göra en till :) Får se hur det blir :)


Men nu ska jag väl försöka sova lite, ska leka med Carro och Maya imorn, och städa ur min bil lite. :)
Så lär orka med det :)


Goodbye, and Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback