kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 9 Mars

Hejsan !


Idag stod det jobb på schemat, och en dagtur med. :)  Lite skönt efter att ha gått 4 kvällar på raken i helgen.
Och det gick ju bra, lite segt att komma upp på morgonen bara, men ja :)

Och det gick bra på jobbet med, som vanligt. :)  Älskar bra dagar på jobbet :)
Skönt med lite rast där med, ut och få röka lite, och sådär.
Lite tråkigheter, men så är det.

Jobbade på tills klockan vart 14 då fick jag åka hem, skönt det med. :)
Pratade med Tant när jag åkte hemåt. :)

Var tänkt att jag skulle hem och städa lite och tvätta lite med :)

Men kom hem, var inte på jätte topp humör, men men, som sagt.
Knallar vidare och kämpar på.

Kollade läget på nätet, pratade lite mer med tant. Pratade med Karro med.

Duschade, lagade mat.
Ja, har inte gjort så jätte mycket idag, men det har bara varit en sådan dag.
Så det blir la ingen jätte rolig blogg idag kan jag tänka mig, men ja. :P


Har iaf planerat in lite, ska eventuellt fika lite med Malin på torsdag, och så ska jag luncha med Carro och Maya på fredag :) Ska bli mys, saknar skruttan och mamma Carro :)
Sen får man se vad som händer i helgen. :) Är ju trots allt min lediga helg.


Och nej, jag orkade inte städa idag, och det vart ingen tvättning heller, kan göra det imorn, innan jobbet om jag känner för det, annars så har jag ju alltid helgen :)

Nej nu finns det inte så mkt mer att skriva, :P  Ska väl ta och lägga mig i sängen snart och försöka sova lite, :)
Jobbar ju trots allt imorn, fast kväll. :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback