kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 2 Mars

Heejsan !

Mars redan, och det är alldeles för mycket jäkla snö ute ! Försvinn sa jag ! :P

Har börjat med ljudlöst på telefonen när jag är ledig, för vet att det alltid är någon som ringer från jobbet :P
Och när jag väl hade kommit upp ur sängen och kollat telefon så såg jag ju att dom hade ringt :)
Lyssna på meddelandet och så ringde jag upp. Men då var det redan klart. :P

Efter det så ringde jag M han jobbade och hade sig, och hade bror med sig :) Så han hade inte tid att prata med mig, men vi skulle höras senare :)
Sen ringde jag Tant :D

Efter det så kollade jag lite på tv, och så kollade jag lite på datorn :)

Ringde Linda, och så rökte jag lite med henne, och pratade lite, uppdaterade henne lite om vad som hänt i mitt lilla liv och så vidare :)
Men hon skulle vidare till Öregrund så hon hade inte riktigt tid att prata med mig länge. :)
Så jag gick upp, och åt min sallad, och kollade lite på film :)

Men så ringde Linda, och vi pratade en stund till på telefon, tills hennes mottagning försvann. :P

Då skulle vi höras senare, så jag kollade på filmen och åt min sallad :)

Pratade mer med Tant, ska väl dit imorn eftermiddag tror jag :)
Sen får vi se vad som händer :)

Sen ringde M med, han var påväg hem från jobbet, och ville komma förbi på kaffe :)
Så jag gick för att slå på lite kaffe och så diskade jag på engång. :)
Pratade med Tant med :)

Och så kom dom, hulliganerna ! :P haha !
Så jag och tant la på och skulle höras senare :)

Drack lite kaffe med grbbarna, men sen va dom inte så sociala, utan dom beslagtog min dator och kollade massa blocket och youtube. Haha ! Tack för att ni kom typ :D
Men lite kul va det iaf :)

Men sen åkte dom, och jag vart ensam igen. :(:)

Kollade lite face och msn och sådär, sen kollade jag klart på filmen som jag inte hann med innan grabbarna kom. :)

Och sen har jag inte gjort så mycket mer, bara tagit det lugnt och kollat på tv :)

Pratade med M och sa godnatt och så till honom för ett tag sen, och nu har jag ju skrivit blogg med, och tänkte lägga mig i sängen och kolla lite på nån film eller så och försöka sova lite :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback