kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 16 Mars

Hejsan hej !


Jo, idag har det varit en lång dag, även fullrulle hela dagen, men kul var det :) <3


Började dagen med att bli väckt, fast det hade jag ju bett om, :)
Tant ringde och väckte mig, och jag låg väl och drog mig en liten stund innan jag gick upp.
Klockan va ju trots allt 8 på morgonen. :P

Men jag gick upp, gjorde mig iordning, lyssnade på lite musik och dansade runt här hemma lite tyst för mig själv i underkläder, :P haha !
Tant ringde igen, och då skulle jag bara klä på mig lite och sen var jag klar för avfärd. :)

Skulle höra av mig när jag var på väg :)

Fixade det sista och sen åkte jag, solen var framma idag med, och det va jätte skönt, äntligen börjar snön smälta bort :D
Snart är det sommar :D:D

Ringde Tant och meddelade att jag var på G ! :D

Sen lyssnade jag på massa musik hela vägen in till stan, och messade lite med Lisa. :)


Kom fram, och så var hon inte klar ännu, så vi kollade lite på film, och jag mös massa med Wille som var hemma idag, för han är lite förkyld stackarn.
Men vi mös lite och sov lite, eller ja han sov lite :)

När han hade vaknat så var det dags att börja röra sig så man kunde få något gjort :)
Vi gjorde våra ärenden, och det var fullrulle hela dagen, men kul hade vi :)

Efter dagen så åkte vi hemåt, handlade lite innan, sen åkte vi hem till Tant och lagade lite mat. :)
Mumma var det, som alltid :)
Efter maten så badade jag och Wille lite, tycker att det är kul att leka med honom, och mysa och framförallt bada med honom, för han blir så lycklig då :)
Det gick jätte bra, och han var nöjd lilltuffsen :D<3
Det är tur att det är någon som tycker om mig iaf, :)

Efter det så pratade vi och drack lite kaffe :) Sen va det dags för ville att lägga sig, och efter det så pratade vi lite mer, och sen var det dags att börja röra sig hemåt. :)

Kom hem, böt om till mjukisar, slog igång tvn, kollade face, mycket man missar när man inte sitter vid datorn på hela dagen :P
Och nu sitter jag och skriver lite blogg :)

Ska krypa ner i sängen snart, blir en lång dag på jobbet imorn, så lär få lite sömn iaf. :)




J
ag vet att jag egentligen inte borde, men kan inte heller rå för att jag saknar dig, för det gör jag. 1 vecka känns som en väldigt lång tid, när det är som det är nu. Men, ja.. Kan inte säga mer, än att jag saknar dig väldigt mycket !




Goodbye
, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback