kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Söndag 7 & Måndag 8 Mars

Heej heej ! :D


Söndag 7 Mars;

Vaknade där runt 9 tiden, ensam :( Och lite halvtrött. Kände i kroppen att jag jobbat kvällar nu, lite stressigt är det ju. :)
Men hade inte haft något alls emot att ha M breve mig där i sängen, men ja. Det är ju som det är med det.

Iaf, hade gjort mig klar och redo. Så satt bara och väntade på att få åka till jobbet.
Satt och lyssnade på musik, och tänkte lite för mig själv. :)
Om man skulle få må bra någongång, så hade det ju inte varit helt fel. Får hoppas på att det mesta löser sig.

M hade inte så mycket tid med mig, han och hans lillebror skulle åka till deras mamma och hälsa på lite. :)
Och jag skulle ju ändå jobba. Lät det vara och så åkte jag till jobbet.

Och när jag kom till jobbet så ringde pappa, han skulle komma och hämta min bil och kolla på den, om det var något som hade gått sönder där när jag körde över isblocket.
Så lämnade nycklarna och bilen till honom, och så gick jag in och jobbade massa. :)

Och allt gick bara bra :) Som vanligt.
Och pappa kom och lämnade bilen där med, och han hittade inga fel efter isblocket.
Men han hade därimot lagat resterande på bilen :) Så nu brölar inte bilen längre, för pappa har lagat hålet i avgasröret, och han skriker inte längre för pappa har dragit åt remmen, och nu har jag fungerande halvljus för det lagade han oxå :) Min pappa är bara för bra ibland :D
Får hoppas på att det håller nu, så att det inte kommer fler fel på han nu, bilen alltså. :)

Sen gick jag upp och jobbade mina sista timmar, innan det var dags att få åka hem där kl.21 :)
Vilket var skönt, och det var skönt att veta att man skulle få vara ledig imorn :)

Så åkte hem, hade Jossan med mig, hon fick åka med till Gimo. Där hennes karl skulle hämta henne :)
Efter att jag släppt av henne så åkte jag hem, kollade datorn och kollade lite på tv.

Försökte få tag på M, men det gick inge bra. =/
Pratade med Tant iaf, och det slutade med att jag åkte in till henne.

Köpte med mig lite mat och så kom jag till henne, och så åt vi, satt lite vid datorn. Och sen gick hon och la sig, jag var inte så trött då så jag stannade uppe ett tag till.
Men vaknade senare på natten, hade lyckats somna på soffan, så när jag vaknade så klädde jag av mig och la mig under täcket istället. :)

Goodbye, and Goodnight !




Måndag 8 Mars;

Vaknade där på morgonen, av Wille och Tant :)
Men somnade om en sväng, men sov inte så länge åt gången. :)
Sen gick jag upp, tog mediciner och sådär. Och kollade datorn lite med.

Så kom Lisa över och vi busade lite.

Försökte få tag på M med, men det gick ju som det gick. Man får det man förtjänar, eller vad säger man ? =/
Får väl se hur det blir med allt, jag menar vi är ju bara kompisar ju, så får se hur allt annat blir.

Sen gjorde vi lite ärenden, och busade lite till. Var ute och åkte lite, kollade lite i G-sunda centrum, och åkte runt lite till. :)
En trevlig dag må jag säga, skrattade lite med.

Sen åkte vi hem till Tant igen, lagade lite mat, åt och så bada vi Wille. :)
Sen gick Tant och la Wille, och somnade båda två.
Så jag och Lisa åkte hemmåt, eller ja jag skulle hem iaf, eftersom att jag ska jobba imorn.
Men Lisa bestämde sig för att åka hon  med, så körde hem henne. Och så åkte jag hemmåt.

Ytterligare ett ynkligt försök att få prata lite med M, men misslyckades.
Kom hem, packade upp lite, slog igång tvn och datorn.

Och har pratat lite med Tant, hon hade vaknat igen. :)  Och nu sitter jag här och skriver blogg.
Ska väl ta och krypa ner i sängen nu, och försöka sova lite.
Jobbar ju trots allt imorn. :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback