kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 24 Mars

Hellu !


Klockan ringde 9, gick då upp och klädde på mig lite, slog igång tvn, och kollade datorn.
Gjorde lite kaffe och drack det medans jag tog en cigg, ringde och pratade lite med Tant. :) haha, ja vi kan ha kul ibland och igår hade vi massa kul :P

Efter det så kikade jag lite på Sjunde himlen, drack mer kaffe. Rökte lite mer, satt och kollade Fb, och sådär.
Väntade på att få åka till jobbet typ :P

Och så vart det dags, så jag rullade mot jobbet, pratade en liten stund med Tant, kom till jobbet hade möte först. :)
Och efter det startade kvällsarbetet. :) Och allt gick bara bra idag med :)

Fick sluta kl.21, pratade lite med Linda som kom och jobbade natt. :) Sen åkte jag hemåt, Jossan åkte med mig till Gimo med :)
Kom hem, startade datorn, och tvn, sen satte jag igång en maskin med tvätt, och satte mig i soffan och tog det lugnt bara. :)

Pratade lite på msn, med lite folk. Och det gör jag väl fortfarande. :)
Har precis hängt upp tvätten med, tvättmaskin tar ändå 2 timmar, men ibland går 2 timmar ganska fort. :P

Ska väl sitte uppe en stund till, och sen krypa ner i sängen, och kika lite på tv, tänkte jag :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback