kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 17 Mars

Hej Hej !


Idag har jag tyvärr inte så mycket att skriva om i bloggen, har jobbat mellan 7 och 20. Så har ju tillbringat min tid på jobbet. :P

Men jag gick upp imorse, alldeles för tidigt om jag fick bestämma själv, men så är det :P
Åkte till jobbet, drack lite kaffe och startade dagen :)
Hade rast fick röka lite, och sen in igen :)

Hade en lite längre rast, satte mig i massagestolen, och slocknade. Har saknat massagestolen, eller ja vi har en ny och en annan nu, men det va väldigt skönt ! Avslappnande, och behövande. :)
Känns mycket bättre i ryggen nu, men inte bra. Får se om det blir bättre när man suttit i den ett par gånger :)
Pratade en liten sväng med Tant, och sen in och jobba igen.

Och det gick ju bra hela dagen, :)

Skönt att få sluta och åka hem kl.20. Åkte till Vallby och köpte cigg, sen hemåt.
Ringde Natta som hade ringt under kvällen, pratade en liten stund med henne.

Kom hem till Gimo, och satte mig i soffan tog det lite lugnt, uppdaterade mig lite på face.
Och njöt av att få vara hemma. :)

Känner nu att man jobbat hela dagen, så ska ta och lägga mig i sängen och kolla på en film och sen sova lite :)
Jobbar ju imorn med, och hela helgen. Yippie ! :S




Everytime I close my eyes, I see your beautiful face...




Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback