kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Onsdag 10 Mars

Godmorgon, goddag, godeftermiddag och godkväll !
Eller något sånt..


Vart glad imorse när jag vaknade, för jag hade fått ett mess från Karro där det stod att dom var på väg in till förlossningen för vattnet hade gått :D
Äntligen :)  Höll massa tummar och hoppades på att allt skulle gå bra :D

Efter det fick jag på mig lite kläder, gjorde mig iordning. fixade kaluffsen. Sen kikade jag på sjunde himlen, åt en smörgås, men fick inte i mig hela dock. Inte alls sugen på mat överhuvudtaget.

Efter det kollade jag lite runt på face, och satt på msn.

Sen var det dags att börja röra sig mot jobbet, och tråkigt skönt det är ute nu när solen tittar fram och all snö börjar smälta bort :D Otroligt skönt ! :D Vill ha sol, vill ha värme, och det är nu ! :D

Och bilen går ju bra den med, skönt att den inte låter som ett härke längre :D
Kom till jobbet, pratade en sväng med Tant. :)

Sen gick jag in och började mitt arbetspass. :)  Skönt att få tänka på massa annat när allt är som det är just nu. Men men, orkar inte längre, skiter i det bara.

Och allt gick ju bra på jobbet med :) Som det brukar. :)
Träffade Linda med, pratade en sväng med henne. Om allt. Sen så åkte jag hem, pratade en sväng med tant på vägen hem med.

Kom hem, ställde mig och diska på engång. Sen kollade jag läget på face och msn och sådär. :)
Pratade med Linda med, och medans jag pratade med henne fick jag ett jätte roligt besked :)

Karro skickade och berättade att deras son vägde 4140 g och var 52 cm lång :D<3
Åååh så mysigt, vart jätte glad över det, hade hållt massa tummar och så gick allt bra :D
Grattis Karro och Nicke :D  Hoppas att allt är bra med er, och att jag får träffa er snart :D<3

Och nu sitter jag här och skriver blogg, och ska väl lägga mig i sängen och kolla lite på film snart, sen försöka sova lite, ska ju trots allt jobba imorn :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
Anne säger:

Hej igen!

Okej, förstår dig helt. Vill faktiskt egentligen bara säga att jag tycker du är stark. Du verkar vara en mkt fin person och jag har själv träffat flera rötägg, men de gäller att inte ta åt sig för mkt. Fast det gör man ju men iaf så tycker jag du verkar vara en mkt bra tjej :)

Kram

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback