kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Måndag 15 Mars

Heej !


Yes, vaknade av klockan vid 10, men det kändes som att klockan var mindre. Brukar kanske göra det när man sovit nån enstaka timme bara.
Sista gången jag kollade på klockan så var den 5.30. Och då hade jag legat och vridit och vänt på mig några timmar.
Somnade väl där efter det.

Lite trött var jag när jag väl gick upp, kollade läget på datorn, och så kollade jag lite på tv.
Pratade lite i telefon med Tant, och så kikade jag på Sjunde Himlen.
Efter det så åt jag en smörgås, och så kollade jag lite mer på tv. Och gjorde mig iordning för att åka till jobbet.

Kom till jobbet och så kollade jag med chefen om min semester, och det visar sig att jag får semester, eller ja, det har jag iofs vetat ett tag, men nu vet jag hur mycket jag får :)
Har tyvärr inte lika mycket som de flesta andra, med tanke på att mitt vik bara är på 7 månader än så länge. :)
Men iaf 82 timmar, så det är ju bra, för vi har semester i timmar inte i dagar :)
Ja lite annorlunda, men så är det :)
Så jag ska sätta mig och räkna lite timmar, på veckorna jag skulle vilja ha :) Så att allt blir rätt :)
För semester ska jag då ha ! :D

Efter det så satte arbetet igång, och kvällen gick iväg :)
Mycket att göra, men jag trivs och älskar't ! :)

Kändes att man varit ledig lite länge, :P Och att jag är ledig imorn med, det känns lite konstigt.
Men så är det :)

Imorn ska jag iaf träffa tant :)<3  Ska göra lite ärenden :)

Träffade en vän efter jobbet, och ja jag är lite hemlig av mig, men det är kul, för alla blir så nyfikna. :P
Efter det så åkte jag hem, kollade lite dator, och lite tv, sen så hoppade jag in i duschen, och nu sitter jag här. :)
Ska väl ta och krypa ner i sängen snart.




Jag saknar dig, M... =/



Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback