kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lördag 13 & Söndag 14 Mars

Hejsan hej !


Lördag 13 Mars;

När jag vaknade där på morgonen så kände jag mig lite mör i kroppen, lite träningsvärk och hade lite ont i rumpan, efter pulka åkningen igår. :P  Men det va det värt, för jag hade kul ! Och Maya hade kul, ja vi hade kul allihop :)

Efter att jag kommit upp ur sängen så gjorde jag inte så där jätte mycket, det vart lugnt.
Satt lite vid datorn, kollade lite på tv, och kollade på någon film.
Lite sådär tråkigt vart det efter ett tag, för lugnt, är inte van med det. :)

Men men, någon gång ska det väl vara det med, :P

Har inte så mycket mer att skriva, eftersom att jag inte gjorde så mycket. Gick inte ens utanför dörren så :)

Pratade väl lite i telefon med tant, och så satt jag väl på msn, och på face.

Pratade med en kompis med, som gjorde en sak till mig :)
Han ville muntra upp mig lite, så fick en bild han gjort, :)



Tyckte den vart fin :) Han håller på med det där inom hans jobb, lite av en designer kan man kalla det :)
Så lite gladare vart jag ju :)


Efter det så gjorde jag inte så mycket mer, pratade lite med tant.
Sen gick jag och la mig.


Goodbye, and Goodnight !




Söndag 14 Mars;

Vaknade, utvilad, så gott som iaf. :P
Gick upp, kollade datorn, kollade lite på tv.
Pratade lite med tant, :)

Skulle röka lite med Tant, så gick ut och gjorde det, pratade lite och så :)
Pratade lite med Kalle med, sen åkte jag hem.

Kanske skulle in till stora staden senare, men det skulle visa sig.
Kom hem, tog det lugnt, hade lite tråkigt, kollade lite på tv, kollade läget på face, pratade lite på msn.
Och så kollade jag på film.

Pratade lite mer med tant, :)
Pratade med Linda med. :)

Och sen har det inte hänt så mkt mer.
Pratat lite på msn, pratar med tant på msn nu med. :)

Men funderar på om jag skulle slå igång en film eller så och lägga mig i sängen.
Försöka sova lite.

Jobbar kväll imorn, och sen nästintill resten av veckan. :)





Vill inte erkänna det, men kan inte heller förneka det, Jag saknar dig !


Goodbye, and Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback