kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 26, Lördag 27, Söndag 28 Februari & Måndag 1 Mars

Oj oj oj, nu blir det massa uppdatering, massa att skriva. Men det blir ju så när man inte har tid att skriva bloggen på helgerna :)
Ska väl försöka få med det mesta nu, och hoppas på att jag inte sviker mina kära läsare :)


Fredag 26 Februari;

Idag stod det jobba på schemat igen, och efter nätterna jag hade gått den här veckan så var det lite skönt att komma tilllbaka till verkligeheten och gå som vanligt :) Ta hand om mina söta tanter och bara va :D
Och det gick ju bra :D

Pratade med Tant på rasten, skulle ju in till henne efter jobbet och bara va. Bosätta mig där, över helgen, och bara komma ifrån gimo lite :D

Och så gick jag in och jobbade min timmar som var kvar så åkte jag in till henne. :)
Hämtade upp henne, och så åkte vi upp till Siba på engång, och kollade på dator :)
Och jag bestämde mig för den jag ville ha, och så fick vi prata med en som jobbade där, och hade massa kul. :)
Tant lyckades få massa rabatt till mig, och jag gick därifrån med en ny dator, en ny extern hårddisk, ett antivirus paket, men sådär 10.000 fattigare :P
Men det var det värt, fick ju min nya älskade dator :)

Efter det så åkte vi till coop och köpte lite hårfärg :) Tant hade bestämt sig för att färga håret.
Vi köpte två olika färger, och så åkte vi hem och började färga håret :)

Tant va först. Där vart det tvåfärgat, underhåret vart lite rödaktigt och övre vart brunt :D
Sen var det min tur, och på mig vart det bara undre, som vart lite rödaktigt det med :)

Syns lite bara, men jag va ju så mörk innan med :)

Efter det så vart det full låda :)
Natta kom över en sväng och tant och Natta åkte och handlade lite saker, medans jag duschade lite :)
Och jag vart ju klar när dom kom tillbaka :D

Natta var kvar en stund men sen så åkte hon för hon hade hästarna, så hon skulle gå och lägga sig tidigt :)
Men vi härjade vi :)

Åkte runt massa, och så slutade vi på Red Room, va där ett tag, jag va ju nykter så för mig vart det ju bara Cola :) Men jag hade kul ändå :)

Tant åkte hem lite tidigare, men vi va kvar en stund till, sen körde jag hem Lisa och så åkte jag hem till Tant jag med. Och sov :)
Efter en trevligt kväll :)

Jaa just, fick sms av älskade Karro med, dom va på förlossningen, och bebis skulle eventuellt titta ut under morgondagen :) Hoppades massa :D

Goodbye, and Goodnight !




Lördag 27 Februari;

Jo, lite trött när man vaknade på morgonen, men alltid lika mys med sällskap :)
Kollade lite på film och mös massa. Sen åkte tant och hjälpte pappa och natta att starta bilen, för jag va massa trött och låg lite pyrt till. :)
Men det gick bra :)

Tant åkte för att hämta Natta med, för hon skulle me och härja lite :D

Efter det vart det mera mys :D
Och jag och Tant gick och duscha lite :) Sen var det bara på't igen :)
För dom, jag va nykter jag :D Tycker om att köra och vara nykter det är min grej det, :)

Men jag hade massa kul ändå :)
Vi hamnade på Vip, och det va kul dansa lite och skratta massa, men nykter va jag :D
Men vi hade kul ändå :)

Va där ett tag och sen åkte jag och tant för att äta lite och så vart det massa kaos, men åkte och hämtade Natta och Lisa på vip och så körde jag hem dom till Lisa i Heidenstam, och så åkte jag och tant vidare hem.
Kaos var ordet och massa kaos vart det. Men ja..


Fick även veta ikväll, att vissa saker gör mer ont än andra. För det säger jag Tack, och du vet vem du är.


Annars var det en helt underbar kväll :) Älska underbara kvällar :D


Goodbye, and Goodnight !



Söndag 28 Februari;

Massa trött idag med, men massa mys på morgonen :)
Lite seg efter trevligheterna under helgen, men det är så :)

Timmarna gick, och vi skulle åka för att hämta Wille, handlade lite innan. Och så mötte vi upp dom, och Wille vart glad :) Vi med :)

Så kom vi hem, och åt lite lunch, och så hade vi massa mys med Wille :)
Busade och hade oss, och jag fipplade lite med nya datorn, la in massa saker från den gamla och så sa jag hejdå till den :D Skönt med min nya nu ! :D

Vi duschade Wille lite och så hade vi mer mys :) Men klockan vart mycket och det var dags för Wille att lägga sig.
Så dom gick in och Wille somna efter ett tag, och jag fipplade lite under tiden, är typ hel nöjd över min nya fina dator :D

Efter ett tag så åkte jag hemåt, :) Pratade lite i telefon under tiden, :) Pratade med Albert, och lite me M :)
Kom hem, packade ur lite grejer ur bilen, och så pratade jag lite med M igen :)

Och så åkte jag mot Östhammar :) Träffade M, och så åkte vi hem till mig :)

Duschade och så gick vi och la oss. Ibland är man bara glad, men i mitt fall så är det värdefullt när jag väl får vara glad. För det är då jag mår bra :)

Och det här var ett sådant tillfälle, efter allt som har hänt dessa veckor sen November, så behöver jag lite lycka i mitt liv.
Och allt som har hänt med Finast med, jag klarar inte mer nu, jag sa att jag kunde vänta, men inte vänta för länge, och nu har jag väntat för länge.
Jag klarar inte av mer svek nu, jag har växt ifrån all lek. Det enda jag behöver är kärlek. Jag behöver värme.
Och som allt verkar så kommer jag inte att få det från Finast nu. Jag brukar inte ge upp, men när man märker att man går bakåt istället för framåt så ger man upp efter ett tag, det känns inte ens som att det är värt besväret längre. =/
Jo visst jag tycker om honom, det gör jag, men efter allt som har hänt så vet jag inte om jag klarar så mkt mer nu, det gör bara ont varje gång, jag trodde att man skulle vara glad över att ha någon att tycka om, men just nu så är jag inte glad, och jag mår inte bra heller. Allt varar inte för evigt, men som sagt så vore det kul om det var det någongång. Men ibland orkar jag inte mer bara, jag kan inte stå ut med hur mycket som helst. =/
Så som det ser ut nu, så finns inte Finast längre, och det är något han har valt själv, jag har bara lessnat, vilket
man gör när man blir behandlad som jag har blivit.

Vet att det är många som har följt med min väg med Finast, men om jag inte mår bra av det så ska jag väl inte fortsätta med det ? Känns det inte bra för mig så kan jag inte gå någonstans på samma väg. För det slutar bara med att jag blir sårad och väldigt ledsen igen. Som jag har varit.
Alla som känner mig vet hur jag menar.
Döm mig om ni vill, men vet ni inte bakgrunden till allt, så har ni heller ingen rätt att dömma mig för något. =/


Goodbye, and Goodnight !



Måndag 1 Mars;

Kändes lite bra att inte behöva sova själv, och att kunna sova :) 
Men klockan ringde alldeles för tidigt, gick upp klädde på mig, och sa hejdå till M, och så gjorde jag mig klar och så åkte jag till jobbet, eller ja fick borsta bort massa snö från bilen innan. :P
Men till jobbet åkte jag :D

Och det gick bra, kändes bra att jobba lite :)   
Pratade lite med Tant under rasten, och så lite med M med :)
Sen jobbade jag några timmar till :) Och jag trivs ju som fisken i vattnet med mina tanter och gubbar :D

Men det va ju lite skönt att sluta med åka hem, och bara ta det lugnt :)
Mötte Tant på vägen hem, hon hade vare på bvc :)
Sen prata jag lite i telefon med henne :)

Efter det så prata jag lite med M med :) Men han hade inte riktigt tid med mig så han skulle ringa upp :)

Jag la mig i soffan och vilade lite, var lite trött då. :)
Hade väl precis somnat till när M ringde och väckte mig, och skulle upp och sätta på lite kaffe :)
Gjorde det, och så diskade jag lite med, och torkade av lite bänkar, och så startade jag en maskin tvätt :)
Sen kom han, vi drack lite kaffe och pratade lite och så :)

Kollade lite på tv, och så med :)
Men sen åkte han hem, och jag lagade lite mat och fixade med tvätten :)
Pratade lite med Tant, och så pratade jag med M igen. Sen var det dags att krypa ner i sängen.
Lite trött var jag, men kunde inte sova. Låg och kollade på tv, men lyckades väl somna efter ett tag iaf.


Så här ser min nya dator ut :D



Goodbye
, and Goodnight !






Fick också en kommentar av Anne;
För att svara på din fråga, varför jag har smeknamn på alla.
Är för att jag inte vill ange alla i bloggen, det är ändå internet vi har att göra med, och de som jag nämner namn på, har även gått med på att stå med i bloggen.
Och angående Finast, så har vi för tillfället ingen relation alls, bara än vänner. Allt har bara blivit fel, och jag orkar som sagt inte mer så mycket mer svek just nu, som jag skrev lite längre upp i bloggen.
Men det är kul att du frågar, och självklart så svarar jag när du eller någon annan svarar. :)
Och hoppas att du får svar på din frågor nu :)
Men kan också tillägga, om det nu skulle vara så att jag skulle vara tillsammans med någon, så skulle jag skriva ut det med, om Han nu vill stå i bloggen, men nu är har jag bara kompisar. :)
Tack för att du läser :)
Kram

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback