kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fre 19, Lör 20, Sön 21, Mån 22 & Tis 23 Mars

Hejsan hej hej !



Fredag 19 Mars;

Vaknade där på morgonen, gick upp, klädde på mig och så slog jag igång datorn och tvn.
Kollade lite tv och kollade läget på face osv.
Kollade på sjunde himlen, åt lite lunch, fikade lite med Linda.

Prata väl lite med tant. :)

Åkte till jobbet, jobbade massa. :)
Pratade lite mer med tant, och fortsatte jobba.
Men fick äntligen sluta kl.21. :) Pratade lite med Linda innan jag gick.
Kom ner till omklädningsrummet, då ringde Natta, skulle åka till henne på jobbet och ta en rök.
Och när jag kom ut till parkeringen så stod Albert där och väntade på mig, han skulle ta Nattas dator, och rensa den på allt och fixa :) Så att hon får den någongång. :)
Åkte förbi Natta och tog en cigg, sen åkte vi in till stan, pratade lite med Tant i telefon, skulle höra av mig när jag kom in till stan..
Åkte och käka lite, sen skicka jag sms till tant. Och dom kom förbi en sväng, pratade en stund och sen så åkte vi upp till Rusta, men sen åkte dom och jag gjorde inte så mkt, stog och prata lite med Albert sen åkte jag väl hemåt.

Kom hem, kollade datorn lite, och sen la jag mig väl i sängen och försökte sova lite.

Goodbye, and Goodnight !



Lördag 20 Mars;

Vaknade väl vid 8 tiden, gick upp klädde på mig och allt sånt. Kollade datorn, gjorde inte så jätte mycket mer.
Sen var det dags att röra sig mot jobbet, skönt att få tänka på annat en stund, eller iaf försöka tänka på annat.
Komma ifrån all skit, och allt som är som det är just nu.. =/  Skit samma, det kommer alltid att vara såhär, så varför ens försöka, varför ens försöka få det att bli bättre... =/


Jobbade i en evighet kändes det som, åkte hem, försökte få tag på Natta, men det gick sig inte alls.
Försökte väl få tag på Tant med, men det gick sig inte heller. :P

Kom hem, kollade datorn, och kollade lite på tv. Pratade med Tant, och hon va i Rasbo en sväng hos systeryster, så hon tyckte jag skulle komma dit. Så jag gjorde väl det.
Åkte ut, kom dit och ja, det kunde ju ha vart lite bättre. Men jag har inte förvänta mig så mycket, men ett hej hade han väl kunna kläckt ur sig tycker jag. Så mycket är jag väl värd.
Men ja, det fortsatte på samma sätt hela kvällen, kunde prata med alla andra förrutom mig. Och jo det gjorde ju lite ont.

Hade iag kul med Tant, och med Lisa. :) Och några andra som var där.
Men jag såg på honom att han tyckte att det var jobbigt med, men det är som det är.. Kan inte göra så mycket åt saken. Jag förtjänar antagligen inte bättre än så.
Men det som gör mest ont är väl att jag inte ens vet vad jag gjort för fel, och varför det har blivit som det har blivit. =/

Iaf, vart kvar alldeles för länge där, jag skulle ju trots allt upp och jobba dagen efter.
Men va väl hemma där efter kl.3 och gick då och stödvilade lite, innan det var dags att gå upp och åka till jobbet.

Goodbye, and Goodnight !



Söndag 21 Mars;

Jo visst, efter nån ynka timmes sömn så var det dags att gå upp och göra sig klar för att åka till jobbet.
Inte det roligaste, för jag var typ jätte trött.
Men kom iaf till jobbet, och drack massa kaffe och började min dag.

Hade rast mellan 14-16, visste att jag inte skulle ha gjort det men gjorde det. Och nej, jag skulle inte ha gjort det, för det vart inte så mycket bättre, snarare sämre.
Orkar inte mer, jag stannar upp, plockar upp bitarna, spenderar all tid till att försöka laga mitt hjärta..
Det är som det är, även fast det inte borde va så..

Efter rasten var det dags att jobba lite mer. Det gick väl bra.
Men trött som ett as, men fick iaf jobba med my ape :P haha ! :D
Fick sluta, även fast jag jobbade över lite. Kom hem, gjorde det vanligt.
Slog igång tvn, och satte mig vid datorn. Men vart itne så långvarig, var väldigt trött.
Pratade lite med Tant, och sen var det inte långt till sängen..


Det är som det är, kan inte göra mer, har försökt =/ Men önskar att det slutade på ett annat sätt bara, för det här ville jag inte.


Goodbye, and Goodnight !




Måndag 22 Mars;

Väldigt skönt att få vara lite ledig idag :)
Gjorde inte så mycket, tog det mest lugnt. Kollade på tv, satt vid datorn. Pratade med Linda, pratade lite med Tant.

Åkte till Linda och fikade lite, och handlade lite grejer.
Drack kaffe, pratade lite och så, det var trevligt :)

Sen åkte jag hemåt, lagade lite mat och åt. :)
Satt lite på msn och kollade Face och så :)

Lyssnade lite på musik, kändes bra för stunden, men låtarna gjorde mig bara påmind om allt runt om.
Man ja. Pratade lite med en kompis på msn och lite i telefon, kändes bättre att prata lite igen, när det har varit som det har. Men som jag har sagt, jag har lagt ner, orkar inte mer, för det slutar alltid på samma sätt, och det slutar alltid med att jag får stå där och plocka upp bitarna själv.

Pratade med Tant med, sen var det dags att lägga sig i sängen, lite trött.

Goodbye, and Goodnight !




Tisdag 23 Mars;

Yes, idag gick upp klädde på mig, gjorde mig iordning, kollade på Sjunde himlen, gjorde iordning lite mat.
Pratade med Tant, <3  Sen hade jag lite telefon tid med, både innan och efter jag prata med Tant <3.


Sen var det dags att rulla mot jobbet, hämtade upp en kollega bara, och sen var det igång.
Gick väl bra på jobbet idag, och så. Men skönt att få åka hem.
Pratade med Tant, och åkte för att göra lite privata-aktiviteter :P haha ! Ja, och kul var det med. :P
Eller hur taant ? <3 :D

Sen hem, och kolla lite på tv, och kollat läget på face, och sådär. Och nu sitter jag här och har uppdaterat lite :)
Ska väl ta och lägga mig snart, gäspar snart sönder käkarna :P

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback