kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 12 Mars

Hej !


Skönt att få vara lite ledig nu, :) Min lediga helg, och ja det är skönt att få vara ledig på helgen :D
Men sova fick man ju inte, eller jo fick fick jag väl, men ville inte. :)
Skulle åka ut till mitt lilla troll, Maya, och åka i pulkabacken med henne, och bara ha mys med henne och Mamma Carro :)
Kom dit vid lunch, och så åt vi korv med bröd, sen drack jag och Carro lite kaffe :)
Och så kom Natta förbi en sväng, och så gick vi ut och åkte lite i backen :) Kul var det, men ont i rumpan fick jag :P haha !

Natta skulle vidare till stallet, men så kom hon tillbaka med Lizzy, dom va ute och gick lite :)
Fick klappa lite på henne, och så kom Thomp hem, och sådär :)
Natta gick tillbaka med Lizzy, och så kom hon tillbaka och åkte lite mer i backen med oss, och Thomp med :)
Fick lite bilder och filmade lite med :) Haha !
Massa kul var det iaf :D Men är öm i rumpan efter alla gupp, och åker man på plast så känner man guppen rätt så bra, kan jag bara meddela, men Mays tyckte att det var kul och det var ju huvudsaken :)

   

Efter några timmars åkande och utemys så gick vi in, Maya åt lite mellis och så drack vi lite kaffe och sådär :)
Pratade och bara hade allmänt mys :)

Sen började klockan närma sig sent, och hade pratat med Natta, så skulle dit efter och vara ltie fyllechaffis :)
Men skulle hem och duscha först och byta kläder :)

Så jag gjorde det, duschade och klädde på mig lite kläder, sen packade jag ihop lite och så åkte jag hem till Natta. :)
Pratade med Tant på vägen dit :)

När jag kom fram och hade parkerat så var jag halv ihjälskrämd av Ekman som kom springandes i mörkret, waaaah säger jag bara, :)
Gick in och så gjorde jag mig klar, och så gick vi över till grannen som också är Nattas hyresvärd på fest :)
Var där ett tag och sen fick jag köra in till stan en sväng, några beställde mat, som jag skulle köpa med mig.
Var inte så mycket folk ute idag, men jag kollade bara en snabbis. :P

Köpte maten och så åkte vi tillbaka till Rasbo, messade lite med Tant.
Pratade med Linda med :)
Och folket vart ju nöjda över maten. :)
Sen gick vi över till Natta, och så satt vi där en sväng. Sen började jag få väldigt ont i huvudet, och vart trött med, så jag åkte hem.

Messa lite med Linda och nu sitter jag här. Skriver lite blogg :)

Ska väl ta och lägga mig i sängen nu hade jag tänkt.


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback