kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

7 Juli

Heey !

Woohoo, kollade just statistiken, har fått fler läsare :) Men nu är man ju förstås nyfiken på vilka dessa är, med tanke på att man inte får så många kommentarer xp haha !


Iaf, tabbade mig lite imorse, skulle ju jobba, men självklart så ringer inte klockan, och får ett samtal av chefen 08.10, skulle ha varit på jobbet kl.08.00.. Gud så man skäms. Men det är sånt som händer, och sa att jag kunde komma iaf, men behövde inte. Så det var lugnt. Jobbar iaf mina 7 dagar nu. Mest kvällar, men det är okej, men skulle ju inte vara helt fel med lite dagar med :) Men sånt hinner man med, har några veckors jobb framför mig nu :)
Och jag ska inte försova mig då, då tar jag livet av mig. Skäms så för att jag har gjort det. :(

Iaf, somnade om då, sen fick jag ännu ett samtal av chefen, och efter det lyckades jag somna om igen, inte bra inte bra, gick iaf upp efter mkt om och med, pratade med Linda och så pratade jag med Natta, Natta skulle komma hit lite senare, hon skulle bara kolla på en bil först och eventuellt köpa den med :)
Så hon skulle höra av sig. :)

Pratade med Bells på msn med, så det slutade med att vi åkte ner till Värdshuset och käkade, men jag orkade inte äta upp hela pizzan, usch så mätt jag vart efter typ halva pizzan och det var ju inte så populärt av pizzagubbarna, men vafan, dom ska inte klaga jag betalade ju för en hel pizza men åt bara en halv, så varför klaga då ? :P
Det var ju inte så att jag betalade för en halv och åt en hel, haha ! xp

Efter maten så släppte jag av henne hemma, sen åkte jag hem igen, pratade lite med Natta med när vi käka, hon köpte bilen och var påväg hem, :) woho för henne ! :D
Hon skulle höra av sig när hon var på väg hit :)

Kollade lite på tv och väntade på att hon skulle ringa, kikade lite på datorn med, och så pratade jag lite med min Hottie :)
Mys han :) Men ja, I know what I want, but It's out of my reach, kinda.. =/
Men det skulle ju inte vara helt fel iaf :) Och vi busar ju med varann, och det skulle ju inte vara helt omöjligt som sagt ! :D
Får se hur det blir då :)
Smsade lite med, för hans internet dog tydligen. :)
Sen kom Natta med, och jag som hade planerat att duscha och greja innan hon kom, men nej det hann jag inte.
Hon kom iaf, vi pratade lite och så kollade vi lite på tv, och smsade gjorde vi med, med olika personer, sen va hon tvungen att åka till Alunda en sväng, men hon skulle komma tillbaka, så jag skulle vara vaken sa hon, meehn hallå, en med sömn svårigheter(ibland) vara vaken, haha, självklart ! :P
Jag skulle ju kolla på Paradise hotel, så det var ju klart att jag var vaken xp
Kikade på det iaf, och hur kul som helst men ändå inte, det är ju synd att man måste ljuga för varann och spela så värst mkt som man gör, men det är ändå kul, skulle lätt kunna vara med där, haha.
Intriger, drama, partyn, och sex, inget fel med det ! XD
Haha, tolka det jag skrev hur ni vill, men ni som känner mig vet hur jag är, och ni vet allt :)

Natta kom iaf mitt i programmet, och vi kikade klart på det, sen kikade vi lite på en hemsida med piercingar och så, så jag beställde två tungpiercingar till henne, och en till mig :) För lilla hjärtegrynet fyller ju år imorn, eller ja idag :)
Grattis Grattis Grattis ! :D

Och nu ligger hon och snarkar i min säng, ska snart putta på na så jag får plats jag med haha !
Sen ska vi väl umgås en stund imorn med, innan jag åker till jobbet vid 14 tiden. :)

Nu har jag nog fått ner det mesta, och nu ska ja nog stänga av tvn, stänga av datorn och borsta tänderna och släcka lite lampor, sen krypa ner i sängen :)


Kommentera gärna när ni ändå läser :)



Heeysååläängee, och Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback