kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

6 Juli

Heey !


Idag har jag gjort mkt, haha, så säger jag nästan varje dag, men nu har jag det :)

Pratade med chefen imorse närjag kommit upp ur sängen, jobba imorn då :)
Så det blir 8 dagars nu, isf för 7 dagars, och efter dessa 8 dagar så är jag ledig 1 dag sen jobbar jag 9 dagars :P
Det blir mkt nu :)

Sen ringde jag och väckte Linda :P den sömntutan hade somnat om några gånger :P Men jag fick upp na, och hon hoppade in i duschen, när jag pratade med Linda gick en arbetskamrat förbi nedanför som jag inte har träffat på några månader, hon är mamma ledig så sa hej och så till henne :) Får kke åka förbi på en fika eller nå, och träffa henne och hennes lilla bebbe :)

Sen kikade jag på nå avsnitt av Paradise hotel, sen åkte jag till Linda och fikade, vi drack kaffe och så, sen kom Danne hem, tidigt, och vi vart förvånade, den stackarn brukar inte va hemma försn 19-20 tiden på kvällarna.
Och vi bestämde oss för att åka til Thuns, så vi åkte och vi handlade en del, ville ha snygga stövlar men hittade inga, får väl åka tillbaka en annan dag och kolla det :)
Men köpte en kjol(!) haha, Linda tyckte jag skulle ha en så jag köpte en, och densatt väl bra, sa hon iaf, och så köpte jag leggins, haha, jag vet, men dom var faktiskt sköna :)
Och så köpte jag ett linne och lite andra saker :)
Vart lite dyrt men det vare värt :)

Sen åkte vi hemåt, hungriga som apor va vi så vi stannade på baren och köpte med oss kebab hem, och det var gott när man inte hade ätit något alls på hela dagen, och guu så mätta vi vart med då. :P

Efter maten så pratade vi lite grann sen åkte jag hemåt, med en tumstock(+) Och en sladd jag fick för att kunna koppla ihop dvdn och boxer så jag får bild från dvdn och det funkade fin fint :D

Gick ut och träffade Bella en sväng med :) Pratade och så :)
Bokade tvätt tid, och små städade lite hemma :P

Ja sa ju det, mkt jag har gjort idag :P


Nu ska jag kika på ett eller två avsnitt av Paradise hotel, och sen sova, det blir upp tidigt imorn och jobba :)


Heeysååläänge, och Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback