kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

5 Juli

Heey !

Idag har jag gjort en del men ändå inte så mkt :P

Vaknade alldeles för sent idag, självklart, ställde klockan men nej. Är helt slut i kroppen. Orkar ingenting typ.
Utmattad, men det är väl bra att man kan sova iaf, så att det inte va som förr, att man inte kunde sova alls.
Iaf, gick upp gjorde mig iordning och sen åkte jag till jobbet, pappas firma bil va faktiskt ganska skön att köra. :)
Men det tog ett tag innan jag lärde mig bromsen på den :P Men det gick bra. :)
Men inget slår min bil, älskar min bil även fast han är dum ibland, :P haha
Och nu ska jag äntligen fixa framvagnen på han, ska ringa imorn och kolla om killen har några tider nu framöver :)
För nu har pappa fixat grejerna som skulle bytas :)

Det gick bra att jobba med, lite svettigt att duscha en gumma bara, men det blir ju så varmt i badrummet när man duschar dom :P och dom stackarna fryser, uscha ja. Men allt gick jätte bra och nu blir det mkt jobb framöver :)
Skönt att få jobba lite med, även fast det är skönt att vara ledig :)

Efter jobbet åkte jag ut till mamma och pappa och böt bil, pratade lite med Natta och så. Sen gick jag över en sväng till Thomas och Carro och pratade lite med Carro om gårdagen, haha, hon mådde iaf bra idag, men det var ju tur det iaf :D
Sen gjorde jag henne sällskap när hon skulle åka till Mange och Jenny och hämta mobilen som hon lyckades glömma igår :P
Men det gick bra det med, efter det så pratade jag lite med Natta med, och sen åkte jag hem, i min bil :)
Och när jag kom hem, gjorde jag lite mat, och sen har jag kollar på Paradise hotel typ. :)
Intriger och massa drama :P haha ! Har några avsnitt kvar innan jag har kollat på alla, men dom är ju bara 30 minuter så det går ganska fort ändå :)

Ska kika på ett eller två till nu innan jag kryper ner, sen ska jag ställa klockan och gå upp tidigt imorn :P Får se hur det går :)


Heeysååläänge, och Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback