kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

4 Juli

Heey !

Yes uppe sent idag iaf, sov för länge imorse med, rackarns ballonger då !
Får ta och skärpa mig nu :P Ska försöka gå upp tidigare imorn, ska ju ändå åka och jobba, och hämta min bil hemma hos mamma och pappa, har ju hans firma bil nu :)


Ja, iaf, idag vaknade som sagt för sent, pratade med pappa och så, och så pratade jag lite med Thomas och Carro med.
Duschade och fixade, sen bar det av ut till Kölinge, tankade först och köpte cigg till pappa :P
Gick över till Thomas och Carra direkt, och så hjälpte Carro med håret och Thomas med kläder. Sen bar det av ut till Lejsta där dom skulle på fest. :)
Och sen tillbaka till Kölinge och åt lite, kött och grönsaker :) Gott det !
Pratade med Natta sen, så jag rullade in till Uppsala till henne och Jocke. Och vi umgicks lite, åkte ut till Näset i Frötuna och var där en stund, var där med, Natta, Jocke, Tom, Emil och Sandra.
Och självklart så skulle pojkarna trissa upp varann, gick ut på bryggan och lekte lite, och helt plötsligt så var alla tre i vattnet, med kläder på sig. Ja jag säger då det, vissa växer då aldrig upp :P haha !
Och det kom vi fram till :P

Blöta och så, så satt vi och pratade lite efteråt men efter ett tag så rullade vi tillbaka till Uppsala.
Åkte ut till Gamlis, och satt där en stund och pratade sen så ringde Thomas och jag skulle åka ut och hämta dom, för Carro mådde tydligen inte så bra.
Kom dit, och så hoppade dom in i bilen på en gång så åkte vi hemåt.
Hjälpte Carro in, och hjälpte henne med kläderna och så till toan och tvätta bort smink och så. :)
Väldans kul vi hade då, ett nytt ord, hmm, ska komma ihåg det med.
"Katastrofabelt", tror att hon sa så, eller nå liknande iaf, lite kul var det, för hon beskrev sig själv :P haha

Iaf, nattade Carro sen så gick Thomas och jag ut och pratade lite, sen åkte jag över med bilen till mamma och pappa och böt bil, tog pappas firma bil hem hit, för pappa ska fixa lite med min bil imorn, byta lite saker, och så. :)
Så blir nog att jag tar hans firma bil till jobbet och hämtar min bil efter jobbet. Tror att det blir så :)

Nu ska jag iaf sova, och ska ställa klockan på ganska tidigt iaf. :)


Heeysålänge, och godnatt ! :D



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback