kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

30 Juli

Heeysaanhoppsaaan !

Yees, blogg.se ville leka med mig idag, så det blir en blogg nu iaf, innan det blir sängen för lilla mig :)


Vaknade av klockan kl.10 idag med, men snoozade ett tag, vilket jag inte borde ha gjort, med tanke på att jag borde lägga mig snart, för jag jobbar ju dag imorn och ska upp tidigt. :P
Men iaf, gick upp gjorde mig iordning. Glodde lite på tv. Försökte få tag på V, men gick inte så bra, försökte få tag på K med, men det ville sig inte heller, behöver mina pengar och så tillbaka, men alla bara undviker mig, som om dom skiter i det, och tror att jag tänker låta det gå bara sådär.. Men icke !
Ger mig inte, rätt ska va rätt, och jag ska allt ha mina pengar tillbaka !

Nog om det, orkar inte längre.. Men ger mig inte !

Åt lite lunch och kollade lite mer på tv, satt vid datorn, och kollade läget.
Klockan närmade sig jobb dags, så jag rullade till jobbet, gjorde mitt jobb, och så var det dags att rulla hemåt, stannade hos Linda och snackade lite innan jag åkte hem, och messa me V.
Åkte hem, gjorde iordning lite mackor, och käka, eftersom att jag inte käka på jobbet var jag lite hungrig. :)
Dricker fortfarande te och myser, och har precis kollat på Paradise Hotel, och blivit förbannad !
Fy, äckliga sl**or som bara förstör skiten. Nej hade jag vare där hade hon fått en omgång ! :@

Pratat med en mupp på msn med, haha, meeeehn det var ju skojj ! :)
Skickar ett sms när jag går upp, en halvtimme senare än dig dåå :P


Nej nu ska jag sova lite jag med, :)  Upp och slita lite imorn, och sen lämna ifrån mig min älskade telefon :( buhuu !



Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback