kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

29 Juli

Heey !

Ja eftersom att blogg.se strejkade igår, så skriver jag bloggen nu ist :)
Och så om det går som det ska, så blir det dagens blogg, ikväll :)


29 Juli;

Klockan ringde kl.10 :) Gick upp, sträckte lite på mig, och så hoppade jag in i duschen, och det var ju nästintill hur skönt som helst att duscha :)
Efter duschen klädde jag på mig, gjorde mig klar, och sen kollade jag på tv, och så. :)
Åt lite lunch, och bara väntade på att få åka till jobbet. Har varit ledig, en dag så det är nästan så att man längtar tillbaka, när man har jobbat så intensivt som man har gjort. :)
Men ändå skönt att få vara ledig ibland. Men får hoppas på att man får mkt nu efteråt med, hoppas på mkt nätter :)
Får se va chefen säger :)  Men det skulle ju vara skönt att få mkt, när det är de enda som rullar in just nu. Får se, blir det inte mer, så börjar jag väl plugga sen, får se, vill börja plugga, men vill ändå jobba så mkt som möjligt.
Så ja, vi får se hur det artar sig.

Åkte iaf till jobbet, skickade mess till V, men hon var inte hemma, så ja, får se när jag kan hämta mina dvd boxar, börjar sakna dom ganska mkt ! Men får se.

Jobbade, och det gick ju bra :)  Lite trött bara, men efter jobbet så stannade jag hos Kate en sväng pratade lite och så :)
Sen åkte jag hem, tog det lugnt, tittade på tv, och kolla lite på nätet :) Prata lite på msn med :)
Klockan gick och Paradise hotel var på ingång, så stängde av datorn och bäddade ner mig i sängen och kollade på, Scrubs som gick före, och efter det så började Paradise Hotel :)

När det var slut så stängde jag av och somnade, :)


Goodbyee, and goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback