kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

28 Juli

Hellu handomes :)


Har varit ledig idag, tänkt dig, ledig ! :P Hur skönt som helst, men ändå tråkigt :P

Vaknade av mig själv kl.8, men tänkte nej jag är ledig idag, jag ska faen sova längre, så somnade om en stund till och vaknade vid 12, så där lagom utvilad och så, låg kvar och kollade på tv, och på PH avsnittet jag missade igår kväll.
Sen gick jag upp ringde till Sibas support, om min telefon och dom sa bara att jag skulle lämna in den på närmaste butik för service, så tänkte jag skulle göra det.
Ringde Linda men hon var upptagen hon hade barnen, Jennies barn alltså, och Natta va bara allmänt tråk, så jag vart lite sur på henne, och Kate var upptagen, för hon skulle ha kurs.
Och Bella va inte hemma visste jag redan. Hmm.
Så vart kvar hemma, lagade lite mat med mig själv, oc till mig själv, men det såg ut som att jag lagade till tre st till :P
haha.
Men vafaen, lika bra, så finns det mat lådor att frysa in :) Köttfärssås och spagetti :)
Åt, kollade på tv, och sen la jag mig i soffan en stund, tänkte ta en power nap, och det gjorde jag med. :)
Det var skönt men hade somnat i händerna när jag vaknade :P
Gick ut på balkongen och tog lite frisk luft, och sen kollade jag lite mer på tv, och så :)
Skönt att vara ledig och slippa tänka på att åka till jobbet :P
Sa faktiskt nej idag med, hade kunnat blive en delad på fredag, tvekade men sa nej. :O
Jag är lika chockad jag, men jag kan inte jobba ihjäl mig, även fast det blir pengar i slutändan. Måste må bra med, eller ja, så bra man kan må.

Jobbar tillräckligt dessa dagar nu, och dagarna som har vare :)
4 nätter planerade nu :) Skönt, slippa stress och så :)

Har fipplat lite extra med min design idag, fick ju en ny av Anna, och så. Men allt jag fixat dit på den gamla försvann så fick fixa tillbaka det nu, och ändrade lite text storlekar och typsnitt och så :) Funderar på nå annat med, men vet inte riktigt hur jag ska få dit det :P Får se hur jag löser det, men vad tkr ni nu ?

Bells vill ha en ny design med, haha, kommer ju få ett nervöst sammanbrott på damen snart :P haha !
Hon kan ju inte bestämma sig och är inte nöjd, duuuumma unge ! :P
Men ska se vad jag kan knåpa ihop till henne nu då. :)

Har kollat på film nu på kvällen med, kollade på 3an, Cinderella story, och efter den snacka jag lite me folk på msn, och så, och kollade nyss på PH, :)
Ska väl krypa i säng snart, för börjar känna i ögonen nu, är lite trött, men det är bra det, är trött trots min power nap på 1½ timme tidigare :)


Jaa just, höll på att glömma ! :)
Grattis på 20 års dagen Camilla ! :D
Bild upplagd på bdb, och har uppdaterat med bilder från helgen på Face :D


Goodbyee, and Goodnight !


Comments
Isabelle säger:

Joho ja är visst nöjd med det ja har, bara det att jag lessnar ;)

Skriven: - Hemsida: http://amnellisabelle.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback