kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

27 Juli

Heey !

Blir en tidig blogg idag, iaf mot när jag brukar skriva bloggen :P
Trött som en gnu är jag, jobbat och slitit idag, uscha :P haha
Men det gick bra, och dagen var slut tids nog, och nu sitter man här hemma. I ensamheten och kikar på tv, funderar på att hoppa i säng snart faktiskt, är lite trött, och det skulle va skönt att lägga sig tidigt trots att man är ledig imorn :)
Ja, jag är faktiskt ledig imorn :P Tro det eller inte. :P

Det vart inge ring till Siba idag, glömde helt och hållet bort det. Får ta och göra det imorn ist :)
Och få se när man får lämna in mobilfaen, så att man kan få den lagad någongång.

Jo visst, va över till Kate på lilla rasten jag hade idag, och prata lite, sen så åkte jag hem till henne och fikade lite när jag hade min timmes rast. Vi prata om massa saker, och massa saker vi har genemnsamt, vilket är ganska mkt ! :)
Och tappade helt bort tiden, vi bara malde på och så kom jag lite sent när jag kom tillbaka till jobbet :) Men det var lugnt, dom jag jobba med va inte arga på lilla mig :)
Har haft ont i knäna, och i ryggen idag, och i höften med, haha, ny höft kke ?
Tragiskt att man ska känna att man behöver en höftoperation när man är 21 år :P haha. Men det är så jag känner idag faktiskt. :P
Men det vart bättre, mina diskar ville inte heller vara med att leka riktigt. Men jag överlevde.
Fler nätter ska jag jobba med :) woho ! :D
4 som är uppsatta nu, och det är skönt det.
Fick beröm idag med, kan vara skönt att höra det från någon ibland. Och känna att man är uppskattad för allt man gör, och hur man kämpar och allt sånt. :)

Stannade kvar en stund på jobbet, och prata lite med nattarna, och sen åkte jag hem, och nu sitter jag här, ap trött och klockan är inte ens 00.00 :P Helt otroligt.

Men nu ska jag krypa i säng, för nu är jag jätte tlööött :P

Goodbyee, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback