kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

22 - 26 Juli

Heey !

SRY, nu var det ett bra tag sen jag skrev, många dagar, och mkt att skriva nu då med andra ord.
Men jag har helt ärligt varit alldeles för död för att skriva i bloggen först nu är allt ok.
Jobbat för mkt det senaste dagarna och det tar ganska mkt på krafterna, usch vad dåligt man mår, men man mår väl bättre sen när man får lönebeskedet kan man ju hoppas.


22 Juli;

Yees, jobba igen då ! Upp 6.30, börja jobba kl.8 och jobba till 14, sen få rast i en timme och sen gå på igen 15 och sluta kl.21.
Och ja, allt gick bra, lite struligt ibland bara men sånt löser sig alltid på något sätt. :)
Träffade Kate en sväng på rasten, drack kaffe och pratade lite, och sen så åkte jag hem till henne och fikade lite mer mellan 14 och 15 :) Och sen tillbaka och slita lite till :P

Orkar ju inte göra så mkt annat när man gått en delad tur så det är bara hem till sängen som gäller, och sova de enstaka timmar tills man ska upp och jobba igen, försöka koppla av lite, och stressa ner.
Vilket inte är så lätt när man är så pass uppe i varv som man är.
Men ja, man somnar väl tillslut iaf.

Goodbyee !





23 Juli;

Yees, upp kl.6.30 börja jobba kl.8, gå till 12, sen gå till Kate och fika lite, på hennes jobb, och sen tillbaka till jobbet. kl14. :)
Liiiiite slut i kroppen blir man ju kan man ju säga, men det går bra ändå, försöker inte låta något gå ut på jobbet, det blir ju liksom inte bättre för det, så det är ju bara att le och se glad ut. Även fast det bränner bakom ögonlocken ibland.
Usch, mna orkar inte så mkt när man tänker för mkt på saker man inte borde tänka på, och så fort man tänker på det så bränner det till i bröstet och bakom ögonlocken. Hur ska man göra för att det ska bli bra ?
Tell me, 'cause I really wanna know.. =/

Slutade kl.21 och så var det hem som gällde, sova lite innan det var dags igen.
Svårt att varva ner, ja, men försök ändå. Sova äre enda man tänker på men ändå ligger man där hur pigg som helst och det finns inte ens en liten chans till sömn.
Men man försöker ändå...

Goodbyee !





24 Juli;


Klockan ringer kl.6.30, upp och jobba ! Börjar kl.8.
Tänker va skönt, det blir inte en heeel dag idag, jag får gå hem kl.14.
Kommer till jobbet, bra och allt. Men ja, får gå till 15 ist, fine bara jag slipper stanna heeela dagen ! :)
Allt gick bra, bara lite trött, :P
Skönt att få åka hem kl.15. :)
Leeeeedig, lördag och söndag, guuuuuud så skönt !

Åkte till Kate efter jobbet, fikade lite, och pratade, vart kvar väldigt länge, vi åkte och handla, sen börja bilen krångla och var tvungen att lämna den ute hos pappa och så tog jag med mig pappas firma bil och åkte tillbaka till Kate.
Det var lite folk där, några man inte har träffat på år och dar känns det som, men det var trevligt :) Saknat allihop ! :D
Rörde mig hemåt runt 00.30 tiden, hem och sova då, skulle upp tidigt på lördagen, åka Eckerö med Linda och Danne.


Goodbyee !





25 Juli;


Fick sova några timmar men kände inte alls för att gå upp kl.7, inte alls kan jag säga !
Men gick upp och gjorde mig iordning, sen åkte jag till Linda och Danne, och så rullade vi mor Grisslehamn med Dannes mamma och pappa, Vi skulle ju åka Eckerö :)
Trötta va vi nog allihop ! :P

Fck stå i kö ett bra jävla tag innan man fick komma in, det var mkt folk som skulle åka, över 1500 tror jag det va. Det var ju en del det :P
Men vi hade kuul ! :D  Jag drack några drinkar, ja, jag drack faktiskt ! :P
White Russian, Blue Ice, Ålandshav, och så Redmelon, var de olika jag drack, men fler av några :P
Lite på lyset vart man ju självklart med tanke på att man inte har druckit så mkt på senaste tiden, men det var kul iaf ! :D

Efter Eckerö åkte vi hem till Gimo, och käkade lite, fixade lite, och så började det spöregna, och vi hann inte få in öl lådorna så dom vart pissblöta och gick sönder, och det var öl överallt. ! Typiskt liksom !
Men ja, vi fick göra vad vi kunde.

Sen åkte vi till Edebo, till Tessan och Linus, :)
Drack lite mer, och prata, men inget bet på mig och Linda vi vart ju nyktra, och så skulle vi fortsätta dricka när vi kom till Edebo, men det var stopp, vi kom ingenstans så jag tyckte att det var helt meningslöst att dricka, man försökte med allt, men det gick liksom inte.. Skit grejer !
Men jag har kul iaf ! :D Vi lirade singstar och hade allmänt trevligt ! :D

Och jag vart jääätte trött, så vi åkte hem vid 1 tiden, och jag lovar att jag ramlade i säng. Och hur skönt var det inte att sova då da ! Huur skönt som helst !

Jag handlade ju lite på båten med, :)
En flaska Bacardi Razz
En flaska Kosken Blueberry
En platta Smirnoff Ice
Två Limpor Cigg
Och
En låda öl.

Kate skulle ha cigg och öl !:D Resten var mitt :)

Goodbyee !





26 Juli;

Vaknade av mig själv runt 13 tiden, var jätte trött så somnade om en sväng till, och så när jag vaknade så hade jag väldans mkt missade samtal och sms, men det va huuur skönt som helst att få sova :)
Gick iaf upp sen efter mkt om och men, gjorde mig iordning och så kom Linda och hämta upp mig, för min bil stod hos henne, eller ja, pappas firma bil.
Hämtade den, och åkte till Alunda handlade lite, och sen åkte jag till Kate och lämna ölen och ciggen, och drack lite kaffe pratade lite, och så kom Janna, så jag Kate och Ingrid satt och drack kaffe och pratade lite. :) Kompiskretsen ! :D
Saknat dom, så vi ska hitta på nå snart igen ! :D

Sen ut till Kölinge och lämna pappas firma bil, och hämta min då, och så gick jag över och bubbla lite med Thomp och C'lin, och Mays så klart ! :D
Planerade lite, och bara umgicks :D

Sen hem hit och käka lite och nu sitter jag och skriver en väldans blogg.

Har fått ny design med, men ska fixa lite på den själv. Vad tycks ? Rosa är väl jag ? :P

Nu har jag iaf fått dit infon och bilderna på Marcus och Björne igen, det försvann ju.
Men nu är det på plats, ska små fixa lite till men orkar inte nu, nu ska jag snart lägga mig och sova, upp och jobba imorn igen, fyy satan vad jag inte vill egentligen :P
Ska ringa till Siba med, och höra om min telefon, måste nog lämna in den, för två knappar har slutat fungera, och så hakar den upp sig ibland.
Så får se..

Nej nu ska jag gå..


Goodbyee !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback