kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

20 & 21 Juli

Heey !

Sry, var typ jääääätte trött när jag väl kom hem igår kväll så orkade inte skirva blogg då, orkar inte nu heller egentligen men tänkte jag skulle göra det iaf :P


20 Juli;

Yees, jobba idag med, men klockan ringde först kl.8 gick upp gjorde mig iordning och rullade sen in till stan, till läkaren, fick komma in ganska snabbt, meeeeeen fyy så jäkla dyrt det ska va och gå dit och kolla upp lite små saker och få nya mediciner. Uschaa, 140 jäkla kr.
Ja, man får ju hoppas på att man inte behöver gå allt för ofta bara. :P

Efter läkarbesöket som inte tog så jäätte lång tid, ringde jag Caroline, och kollade med henne vad hon skulle hitta på.
Hon var hemme, eller ja hela familljen va hemma så skulle komma ut dit och leka lite :)

Åkte först till Gränby och hämtade ut de nya medicinerna och de andra som nästan va slut, och gick sen in på kvantum och handlade lite och rullade sen ut till Kölinge. :)
Mays vart glad när jag kom, det blir hon alltid lillskruttan :)
Dom käka lunch och sen fikade vi lite :)
Prata och allmänt va :)

Sen skulle Carro iväg och det började närma sig jobb för min del så jag åkte till jobbet, och jobba :P
Allt gick bra, och smärtfritt idag iaf, full personal styrka iaf :) Ingen sjuk :)

Va lite trött och så, men ja, det gick bra.
Vart kvar en liten stund efteråt, och prata med Nadja och den andra nattaren, prata om allt möjligt fastna i samtalet liksom, och sn åkte jag hem, trött som en gnu.
Kunde inte somna på en gång när jag kom hem, så ja, låg vaken ett tag, typiskt när man börjar jobba kl.7 dan efter. :P
Efter mkt om och men somnade jag iaf. :)


Heeysååläängee !







21 Juli;



Yees, jobb idag med, :P haha, Dag 6 av 9 :P
Delad tur med men det gick jätte bra, hade rast mellan 12 och 15 så det var ju skänt, träffade Kate en sväng, pratade lite och så fick jag höra lite saker :) Skruttjulle :)<3
Hon slutade jobba och åkte hemmåt, och jag åkte en sväng till Vallby och sen tillbaka till jobbet och la min i vilorummet en sväng, "sov" kke en halvtimme eller nå sånt, men kände mig inte mkt piggare iaf.
Upp och jobba igen kl.15. Och ja det gick bra det med. :)
Varmt och jäkligt bara, man flyter nästan bort lite. Och vädret hjälper ju inte heller.

Vart var en sväng idag med :) Prata lite me nattarna, :) Och rullade sen hem.
Tröttare än någonsin, och så satte jag mig i soffan för att koppla av lite, varva ner, och nu skriver jag bloggen.
Men nu börjar mina ögon gå i kors så nu ska jag nog stänga ner här, och sen lägga mig och sova.
Jobbar ju som sagt imorn igen :P



Goodnight !


Comments
Anonym säger:

Hej nu kan du tävla om en sensuell och sexig babydoll i tre delar



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-babydoll.html



Var gärna med :)

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback