kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

2 & 3 Juli

Heey !

Yees, blir tvådagar blogg nu med, och så kke ni undrar varför jag är upp nu ?
Sov för länge då, Linda skulle väcka mig på dan, men hon sov för länge hon med :P
Men det är sånt som händer :P



2 Juli;


Sov ganska länge, men gick väl upp ur sängen i bra tid iaf, gjorde lite att äta, och fick samtal av thaa boss, 2 nätter ska jag jobba framöver :D Wohoo !
Utöver det jag jobbar annars då :)
Gjorde inte så mkt mer, sen vare dags att åka till jobbet. :)
Jobbade kväll, och det var skönt, den värsta värmen har försvunnit när man börjar jobba kl.16 :)
Och det gick bra, skönt att få jobba igen efter mina 3 dagars ledighet, :P
Och det fortsatte gå bra till man fick ett samtal om att det va en sjuk på natten, så jag fixade och trixade så jag tog natten, och fixade in folk för mig dagen efter, och det löste sig finfint :) Lite trött var jag bara men det gick bra iaf ! :D
Usch chefen måste vara lite less på mig som jag gör, men vad gör man liksom. :P

Man svettades som en gris nästan heela natten, och tröttare vart man, försökte hålla igång hela tiden så att man inte skulle hinna bli trött :P Och det gick ju bra :)

Började längta hem där på morgonkvisten längtade braa efter sängen :P
Och klockan gick ganska fort där, och helt plötsligt kom dagpersonalen :)
Och jag fick åka hem ! :D
Var hemma runt 8 tiden, så klädde av mig på engång och hoppade i säng.







3 Juli;


Som sagt vaknade allt för sent, Thaa boss ringde och väckte mig första gången 15.30, och hade ju planerat att gå upp då, men det vart liksom inte så :P Somnade självklart om.

Och sen vaknade man nån timme senare och läste sms av Linda och så :)
Vi hade lyckats sovit länge båda två :P Sömntutor ! :P
Får nog bli Thuns en annan dag, om inte imorn eller så måndag eller så :)

Annars så har jag bara tagit det lugnt idag, kollat på tv, kollat på film, och så kollar på Paradise Hotel på datorn, den danska :) haha !
Jag vet, men jag tkr att det är kul att kika på det, mkt intriger och triangeldrama, och så :)
Pratat lite med herr J på msn med, och lite annat folk med.

" I know what I want, but It's out of my reach. "

Och nu ska jag väl försöka sova lite iaf, och inte sova så länge imorn, :P
Inte bra att vända på dygnet :P


Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback