kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

19 Juli

Heey !

Well today, I honestly can say that, I had the day from hell at work.




Sjuka personal, och bara massa kaos, men det gick iaf, min ääälskade Linda kom och jobbade kväll med mig, så det löste sig ! :D

Och usch fy och blä vad jag inte ville kliva ur sängen imorse, men hände nå jätte skumt i natt, vaknade till bara sådär, och är helt genom svettig, :S , förstår inte varför, det har jag aldrig blivit förr, iaf inte när man alltid sover själv..
Så det var jätte skumt, så det var ju bara upp och ta en kalla dusch och sen lägga sig igen, sova de ynka timmar som va kvar tills klockan ringde, troooor inte att jag är så populär bland mina grannar, meehn dom har inte klagat ännu iaf. :P
Och jag måste la få duscha ! :P

Klockan ringde som sagt, kl 6.30, Åååångest ! Men åkte till jobbet, vilket jag nästan ångrar att jag gjorde, uschaa, men ja det gick ju ! :D
Gick först 8-14, sen gick jag 15-21 med. Laagom trött nu då, ska krypa ner snart, ska bara skriva klart först :P
Blir upp tidigt imorn igen, eller ja, iaf kl. 8.00, ska rulla till Uppsala kl. 9.
Ska ju äntligen få komma till läkaren med min allergiska besvär. Och hoppas på att det blir bättre, och att man får starkare mediciner. :)

Efter det ska jag åka och jobba, igen ! :P dag 5 av 9 blir det imorn, :P
Och hoppas att jag inte är alldeles för trött bara :P

Efter jobbet idag så åkte jag ut till Kölinge och böt bil, pappa hade fixat min bil, han hade även tvättat den, snäll pappa jag har ! :D Nu är det bara insidan kvar, frivillig ? :P
Linda åkte med mig ut, och så åkte vi till Alunda sen, och sen till Gimo.
Linda följde md hem en sväng, vi kollade lite på piercingar och ska beställa några :)
Prata lite om helgen, nästa helg, min lediga helg :P  Ska väl hitta på nå då hade vi tänkt. :)


Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen, ställa klockan och sovaa !




Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback