kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

18 Juli

Heey !

Klockan rinde 6.30 imorse, och guud så trött jag var, efter att ha jobbat bara kvällar och nätter så är man inte van att gå upp tidigt att jobba. :P Men det gick bra, upp ur sängen kom jag, och till jobbet kom jag oxå ! :D

Började kl.8 och slutade kl.14, och allt gick bra, varmt bara och trött var jag ju, men sen så äre mkt me mina allergier nu med, som gör mig trött. Uscha ! Men ska äntligen få komma till läkaren på måndag och kolla upp medicinerna, så att jag får starkare och så :)

Precis när jag kom ut till bilen så ringde Lina, och så pratade vi lite och bestämde att jag skulle kika förbi där i alunda innan innan jag skulle åka ut till mamma och pappa och lämna min bil hos pappa så han får fixa den där förbaskade bromsen, eller om han byter bromsok eller vad han nu ska göra.

Pratade lite med Linda och Danne, dom höll på med volvon där, så att dom får någon ordning på den någongång.
Men det gick inte riktigt som det skulle. Det blir lite fler byta på den, sen så ska det nog gå.

Sen åkte jag ut till Kölinge och lämnade bilen, och så kom Natta och hämtade mig, så åkte vi till Ängeby och hälsa på Lillen och Johnny, i Lillens garage. Dom hade fullt upp med att polera Johnny's Vr6a, men vi var där ett tag, sen åkte vi och köpte lite mat, och käka. Så pratade vi, och så.
Sen var det dags att åka hem, vi stannade hos Helena på vägen hem, hälsade på lite, och hälsade på kissebebisarna :)
Och pratade lite där, Natta fick nyckel till Helenas lägenhet, eftersom att hon ska bo där medans Helena och Amanda är hos mormor.
Sen rullade vi vidare mot Kölinge, och så släppte Natta av mig och så åkte hon till hästarna så jag gick över till Thomp, och pratade lite, drack lite kaffe.. :)
Men det slutade med att jag körde ut Thomp till Storvreta. Och så stanna jag och pratade med Lillen och Johnny på vägen hem :)

Åkte sen tillbaka till Kölinge lämnade Thomp's och Carro's bil så tog jag mammas bil hem hit sen, eftersom att pappa ska fixa min, och jag jobbar imorn :)

Och nu ska jag väl sova lite, så man orkar med turen imorn, går heeela dagen, :P



Du, saknar dig !




Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback