kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

17 Juli

Heey !

Yees, seg som faen, men lyckades iaf sova nån timme..
Klockan ringde och då var det bara att kliva upp, motvilligt.
Gjorde mig iordning, och kollade lite på tv, kollade lite på internet..

Sen var det dags att rulla till jobbet, skicade mess till V men kunde inte hämta boxarna idag, typiskt, hade ju vart kul att börja kika på dom igen. :)
Får ta de en annan dag ist.

Det gick bra att jobba, det var väldigt varmt bara. Men jag överlevde.
Slutade kl.21, och åkte hem direkt, var jätte trött.
Kom hem, kollade på tv, och bara tog det lugnt i soffa, orkade inte så mkt mer, usch var helt slut !

Har kollar på tv ett tag nu, men är väldigt trött, så nu ska jag nog krypa i säng och sova, bra det med tanke på att jag ska upp tidigt och jobba imorn.

Så nu skiter jag i det här !




Jag saknar dig min vän.. Önskar vi kunde umgås mer... :(
Jag trivs med dig. Och mår bra när jag är med dig.




Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback