kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

16 Juli

Heey !

Sov inget alls i natt, totalt omöjligt, kke 1 timme max !
Blir så less på allt snack och så.. Orkar liksom inte..


Vaknade iaf efter den där timmen med "sömn", gick upp gjorde mig iordning, och så var det dags att åka till jobbet, men självklart ska bil faen krongla så blit tvungen att ringa till jobbet och säga att jag blir lite sen för att bilen kronglade, men kom till jobbet 10 över så det var inte så farligt iaf :)
Och det gick bra att jobba, kan bara säga att brända makaroner i botten på kastrullen, luktar tametusan inte godis, :P
Haha !
Men som tur va så smakade det inte bränt :P

Slutade 20, åkte då till vallby och handlade lite, men jo självklart ska bilen krongla ännu mer, bromsen låg på igen, blir så less, och nu var ju inte pappa hemma, och kunde fixa det, så han sa att jag skulle försöka få den att släppa lite själv, genom att rucka ratten hit och dit och samtidigt bromsa, och sedan tvärnita lite, och så.
Och den släppte för sen kom jag upp i 90 istället för stumt 70. Blir så less, så pappa måste byta bromsok på den nu.
Så att den inte ska krongla mer.

Efter det så åkte jag vidare till Vallby och handlade till slut, och sen ut till Natta, pratade lite med henne och Tobbe, och hälsade på Helena och Amanda med.
Och de tre små kattungarna. :) Otroligt söta var dom :)

Efter det så åkte jag hem, messade med Bells under tiden.
Kom hem, duschade på en gång, och kollade på Paradise :)  Älskar serien ! :D

Sen gick jag över till Bells, umgicks lite, med henne, Rasmus och Gurra, inget detaljerat !
Och sen gick jag hem, och nu sitter jag här och skriver blogg.
Ska väl försöka sova lite nu, hoppas på att det gåt bättre idag, ska jobba dag 2 av 9 imorn.

Och eventuellt hämta mina dvd boxar hos V. Har saknat min boxar.


Nej nu skiter jag i det här.
Hörs imorn.

Goodnight !



Comments
Isabelle säger:

hihi mys inatt ju =P haha

Skriven: - Hemsida: http://amnellisabelle.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback