kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

15 Juli

Heey !


Jo men visst, vad ska man skriva i bloggen för att det inte ska bli missförstånd jämt och ständigt ?!
Spelar liksom ingen roll vad man skriver, det kommer alltid någon som missförstår..
Jag skulle vilja att det fanns en besökslogg där man ser vilka som har varit inne och läst i bloggen.
Vilka inlägg som har blivit lästa och av vem. För man lessnar ganska fort på att alltid bli missförstådd och allt snack som går jämt. Ska jag inte kunna göra något utan att allt och alla vänder på det jämt ?
Man orkar inte hur jäkla mkt som helst som människa, men det äre inte många som fattar.
Här försöker man lösa upp allt, och försöka komma någon vart med sig själv, men ändå står man kvar och stampar på samma jäkla plats !
Ordet kompisar existerar liksom inte för någon verkar det som.
Man kan faktiskt bara vara kompisar.
Aja, skitsamma, det här kommer väl slå tillbaka det med, bara för att man lessnar lite. Och råkar skriva ner det i sin egen blogg. Gör som ni vill, det har ni gjort hittills.




Iaf, nu när det är ute så kke man ska skriva nå annat.
Gick ju av sista natten imorse, var inte ett dugg trött, allt hade gått bra, :) Och natten gick fort :)
Blev kvar på jobbet med Nadja, vi satt och pratade lite på parkeringen innan vi åkte hem.
Och det var skönt att sitta ute då, fint väder och det var inte för varmt det var inte för kallt, lagom ! :D
Och vi pratade om allt möjligt. Bland annat missförstånd. Och karlar.

Sen vare dags att rulla hemåt, kom hem, och då var ju inte jag direkt trött, så kunde ju inte sova, även fast jag försökte. Så satte mig vid datorn en sväng och kollade om det fanns nå roliga filmer att tanka, hittade några, sen lessnade jag, och gick och la mig iaf !

Somnade efter ett tag, och sen vaknade jag av ett mess, men somnade om igen, vilket jag ångrar att jag gjorde, hade jag gått upp då så hade jag kunnat lagt mig lite tidigare. Nu är man uppe iaf, man blir lite skadad av att jobba natt :P

Vaknade iaf alldeles för sent, och då önskade jag till och med att jag inte hade vaknat, usch så allt ska va fel jämt.
Orkar liksom inte..

Gick upp iaf, slog igång tvn och kollade om filmerna var klara. Sen lagade jag motvilligt mat, var inte hungrig alls, men har fått höra att man måste äta, så ja jag åt, men det vände sig i magen så gav upp efter 2 tuggor.
Kikade på tv, och tog det bara allmänt lugnt, orkade inte med så mkt annat.

Nu ska man väl lägga sig och försöka sova lite kke.
Jobbar ju dag 1 av 9 imorn, så lär väl vara utvilad så man inte självdör....



Goodnight !


Comments
annica säger:

jobbigt när det blir så där. att folk orkar....



huva va du jobbar, jag jobbar i helgen så vi ses då.

kram

Skriven: - Hemsida: http://annicaahlqvist.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback