kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

12-14 Juli

Heey !

Sry för att jag inte har skrivit på ett tag, har haft mkt att göra, och har helt enkelt inte hunnit med bloggen, skäms på mig !
Slag på fingrarna :P

Iaf, ska försöka få med allt jag har gjort nu de senaste dagarna :)



12 Juli;

Vaknade till vid 15.30 tiden, pigg och glad, efter natten :)
Och allt gick bra ! :D Men det var ju oerhört skönt att komma i säng när jag kom hem kan jag ju säga :P

Gjorde inte så jätte mkt när jag gick upp, var ju ledig så det var ju skönt.
Skickade lite mess, och så. Prata lite i telefon


Pratade med Linda med, och skulle hjälpa henne lite senare på kvällen, hon skulle ut till Borrlövsta och lämna bilen till bror sin, och behövde liksom mig så hon kom hem sen :P
Och självklart ställde jag upp eftersom att jag vart lite dissad där :P

Gick ner till Ica och handlade och sen hem och gjorde iordning lite mat :)
Sen kom Linda mitt i allt, jag käkade färdigt och så åkte vi till Borrlövsta, messade lite under tiden, och pratade lite på msn innan med.

Vi vart kvar i Börrlövsta en sväng och pratade med R, men vi åkte hem efter ett tag, för R skulle lägga sig.
Så vi rullade hem till Gimo :) Messade.
Fortsatte när jag kom hem, och så. Sen vart det liksom så att jag åkte dit.
Sovsällskap, bara sovsällskap !



Heeysååläängee !





13 Juli;


Vaknade 8 på morgon, eller jag vart väckt :)
Så åkte jag hem till Gimo igen, och skulle ju sova lite till, eftersom att jag jobbade kväll, och vi inte somnade förns vid 4 tiden.
Men nej jag kunde ju inte sova. Så ja jag kikade på film och så.
Sen vid 14 tiden åkte jag till jobbet, och jobbade. Trött som satan var jag då, och pollen hjälpte ju inte så mkt kan jag ju säga :P uscha !

Messade lite mer.

Det gick bra på jobbet, trots min trötthet, och så fick jag sluta kl.20, och då åkte jag först till Vallby och handlade lite, sen vidare til Kate, :) Vi pratade lite och så, :) Bestämde att vi skulle dra en Eckerö något framöver, eventuellt en 24 timmars :)
Får se lite längra framöver hur man jobbar och så :)

Åkte ifrån Kate vid 22 tiden och så åkte jag hem och tog det lugnt bara, messade lite, och bara kika på tv. :)
Väntade på att Paradise Hotel skulle börja, och så får man ett samtal från jobbet. Jaha, någon som är sjuk imornbitti tänkte jag. :P
Men nej, en nattare va sjuk, så åkte dit och hoppade in på natten med. :)
Bara lite trött va jag, men det gick bra iaf :) Det gick så fort tkr jag, natten bara försvann :P
Vart kvar ett tag på jobbet, pratade med dagarna, och så pratade jag med Nadja innan vi båda började röra oss hemåt. :)
Kom hem, och var inte det minsta trött, men skulle försöka sova lite iaf.

Hade ju ringt min husläkare med, och kolla med recept och så, och fick en läkartid med, så ska dit på måndag :)
Hoppas på att jag kan få starkare mediciner nu, så jag slipper dessa förbannade allergi besvär jämt och ständigt :P
Somnade nog efter ett tag.

Heeysååläängee !





14 Juli;


Japp, sov gjorde jag med det var inte det lättaste när man vart väckt flera ggr av läkaren som ringde och kollade upp massa saker, haha att man inte kan få sova :P
Men ja, det är sånt som händer :P
Chefen ringde hon med, men det var okej, gick upp typ då :P

Duschade när jag kom upp ur sängen, och nu sitter jag här och försöker få ihop en blogg :P

Laddar även för att gå natt inatt igen, går med Nadja i natt med, :)
Sen är jag ledig imorn, så får se om det blir nå film kväll då, eller om det inte blir av. Får se, vet inte alls nu jag..
Men det skulle ju va trevligt, bara umgås liksom..
Vi ska ju liksom kunn va kompisar tycker man.

Nu ska jag väl göra mig iordning och sen rulla till jobbet. :)
Skriver väl mer imorn när jag har vaknat, och orkar :P


Heeysååläängee !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback