kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

11 Juni

Heey !

Vaknade til liv vid 16.00 tiden, och gick upp ur sängen då.
Slog igång tvn, och slog igång datorn, klädde på mig och kollade ut :)

Självklart hade ju molnen börjat komma fram, det är ju typiskt.
Solen är fortfarande framme nu men det är molningt och så äre inte så varmt heller. :P

Skickade mess, och så. Skulle på fest, men vi pratade om att vi skulle ta och kika på film imorn eftermiddag/kväll, och bara umgås lite.

De kan bli trevligt, vi har ju inte umgåtts så mkt, på senaste tiden, ja det var ett bra tag sen vi umgicks med varann.
Men de ska bli kul att kunna umgås igen.
Med tanke på att han vet att han fortfarande betyder något för mig, och att jag bryr mig.
Får se hur det blir imorn, om han är jätte dålig och inte orkar eller om han gör det. Få se.

Nu laddar jag bara för att jobba i natt igen, får hoppas på att det går lika bra idag som det gjorde igår. :)

Ska väl göra mig klar nu, och så, sen åka ner till OK och köpa lite grejs innan jag rullar vidare till jobbet. :)

Skriver väl mer imorn när jag har vaknat :)



Heeysååläängee !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback