kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

1 Juli

Heey !

Tiden går så fort tycker jag, det är liksom redan 1 Juli. Tyckte att det var mars nyss, och att de fortfarande var snö ute.
Men det kan man ju inte tro med det här värdet vi har nu, SOL så det ryker om det. Usch vad varmt det är på dagarna.
Men då är det skönt att kunna svalka sig lite, och bada lite. :)  Kanske försöka få lite färg med, men jag vågar inte sitta ute så mkt i solen, för då bränner jag väl sönder mig :P haha !
Har fel pigment liksom :P haha !
Men lite lite lite färg har jag fått iaf :) haha !
Inte mkt, men lite :P


Iaf, idag vart jag väckt av min älskade vän Linda, :)  Hon ringde liksom på dörren så då var det bara att gå upp :P
Gjorde mig iordning sen skulle vi utföra lite ärenden hade vi tänkte :)
Vi åkte till El-larsson här i Gimo och kikade om dom hade några fläktar, men nej det hade dom inte. :P
Så vi rullade vidare till Östhammar och gick först in på Zimsalabim och köpte lite små saker, sen gick vi till Coop extra :)
Vi handlade klart sen skulle vi åka till Thuns :) Vi åkte hela vägen dit från Östhammar, och när vi äntligen kommer fram så vart vi lite besvikna, för tror du inte att dom stängde kl.16 på onsdagar då, jo. Vi va där 16.30, typiskt liksom !
Men får ta Thuns en annan dag ist :) Så vi åkte hem, besvikna som tusan och lite irriterade med.
Och så gick vi ner till Gallerian, och kikade lite. Men fanns inte så mkt där, men Linda köpte ett par  shorts till Danne och så gick vi hem till mig sen igen. Kollade lite på tv, och pratade lite.
Sen skulle hon åka hem, byta om och så innan hon skulle till jobbet. :)
Så jag kikade efter något att äta i frysen, bestämde mig för Chickenkebab, och ris. Behövde sås med, så gick ner till Ica och köpte det medans ugnen vart varm. :)
Och så hade jag gurka till det med, och det var jätte gott :)

Har kollat på tv, och kikat på en film med, kikade på Juno igen, har sett den förr men kollade igen :)
Sen bara tagit det lugnt, ska väl slå igång en film till snart och sen krypa ner i säng :)
Jobbar imorn och kommer jobba ganska mkt framöver nu. :) Och få se hur mkt man orkar i värmen :P
Nej nu har jag inte så mkt mer att skriva, ska försöka komma ifatt med min bloggläsning med. :)

Heeysåålängee !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback